loading...
مرکز دانلود و آموزش
سعید بازدید : 360 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (1)

 

دانلود نرم افزار قفل کننده یو اس بی و مخفی کننده فایل ها و پوشه ها / Portable Wise Folder Hider 1.53.81

 

\"\"

 

گاهی اوقات، اگر افراد بیشتری دسترسی به کامپیوتر شما را داشته باشند ،استفاده ازPortable Wise Folder Hider یک ایده خوب برای مخفی کردن برخی از فایل ها و پوشه های خود را به منظور حفاظت از حریم خصوصی شما می باشد .

 

این نرم افزار همراه با رابط کاربری ساده است که استفاده از آن بسیار ساده است حتی برای کسانی که اولین بار دارن با این نرم افزار کار می کنند .  با استفاده از روش \"کشیدن و رها\": شما می توانید فایل ها و پوشه ها  اضافه کنید. این نرم افزار می توانید هر نوع فایل  : اسناد ساده، فرمت رسانه ها و یا فایل های اجرایی و غیره  را مخفی کند .

سعید بازدید : 325 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار ایجاد رمز عبور ، محافظت و پشتیبان گیری از فایل ها و پوشه ها / RoboCrypt 2.0


\"\"

 

RoboCrypt یک برنامه مفید و قابل اطمینان است برای ایجاد  پشتیبان گیری رمزگذاری برای ذخیره سازی امن است.

 

RoboCrypt به منظور انجام پشتیبان گیری و رمز گذاری از نرم افزارهایی مانند برنامه TrueCrypt، Robocopy، VShadow و PowerShell  استفاده می کند .

سعید بازدید : 325 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار تجزیه و تحلیل فضای هارد دیسک / Disk Savvy 6.1.14

 

\"\"

 

نرم افزار تجزیه و تحلیل فضای هارد دیسک Disk Savvy  یک ابزار خوب طراحی شده است که شما را قادر به انجام تجزیه و تحلیل دقیق در دیسک های ذخیره سازی متصل محلی و شبکه می نماید .

 

پس از تجزیه و تحلیل، برنامه به شما ارائه می دهد اطلاعات دقیق در مورد تعداد فایل و مقدار فضای آنها ، فرمت فایل ها ، اندازه ، تاریخ ایجاد ، تاریخ تغییر و نوع دسته بندی. . را تا در صورت نیاز در دسترس شما باشد ،شما می توانید با این نرم افزار اجرای اسکن کامل یا اسکن جداگانه نیز انجام دهید .

سعید بازدید : 337 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود تم نقره ای سریع برای ویندوز ایکس پی / QuickSilver XP Theme 


\"\"

 

در این پست تم نقره ای سریع را برای ویندوز اکس پی آماده کرده ایم . این تم تمامی ظاهر ویندوز اکس پی شما را تغییر می دهد و شما را با محیط جدیدی رو به رو می سازد .

سعید بازدید : 270 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود دو تم نور و تاریکی برای ویندوز 7 و 8 / Light and Dark 2 Theme 

 

\"\"

 

 اگر شما به دنبال راه هایی برای سفارشی کردن ظاهر کامپیوتر خود هستید ، با استفاده از این دو تم می توانید این کار را انجام دهید . شما می توانید در تمام کامپیوتر که ویندوز 7، 8 یا 8.1 نصب شده است آن را اجرا کنید ،و آن سازگار با هر دوسیستم عامل های x86 و  X64 است، بنابراین شما می توانید آن را می توانید به را حتی اجرا کنید و لذت ببرید .

سعید بازدید : 384 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود آخرین آپدیت نرافزار و پایگاه داده ترند میکرو / Trend Micro Virus Pattern File 10.561.00

 

\"\"

 

انتشار رسمی یا OPR الگوی آخرین تلفیقی ترند میکرو که برای ویروس ها شناسایی شده است.

ترند میکرو ارائه می دهد انواع مختلف فایل های الگو برای محافظت از کاربران خود  در مقابل تروجان، جاسوس افزار / Grayware، و سایر تهدیدات ...  واین محافظت تضمین شده است .

از این نسخه می توانید برای تمام نسخه های تروند میکرو استفاده کنید و آن را به روز کنید . 

سعید بازدید : 455 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار Portable Folder Size 3.0.0.0

 

\"\"

 

این نسخه از حجم پوشه  یک برنامه قابل حمل است که شما می توانید استفاده کنید به تجزیه و تحلیل پوشه ها و پیدا کردن اندازه دقیق آنها  بنابراین شما بهتر می تواند سازماندهی کنید آیتم ها  را .

 

 

از آنجا که نصب و راه اندازی مورد نیاز نیست،  اندازه پوشه را می توان بر روی دستگاه های خارجی قابل حمل ذخیره کرد (مانند یک درایو فلش USB) که شما می توانید به هر کامپیوتر وصل و به طور مستقیم اجرا کنید  و آنچه مهمتر است این است که شما به فایل های ریجیستری نیز دسترسی پیدا می کنید .

سعید بازدید : 293 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود جدیدترین بسته بروز رسانی ویروس مکافی / McAfee Virus Definitions 7327 - 24/01/1014

 

\"\"

 

فایل های دیتا آنتی ویروس مکافی که حاوی فایل های به روز رسانی آنتی ویروس و دیگر اطلاعاتی  است برای برای محافظت کامپیوتر شما در برابر ویروس های کامپیوتری و غیره ......  کاربر دارد . 

برای این که از امنیت کامپیوتر خود در مقابل ویروس ها و غیره ........ مطمئن شوید باید نرم افزا امنیتی خود را بروز کنید . برای همین جدیدترین بسته بروز رسانی مکافی را برای شما کاربران عزیز آماده دانلود کرده ایم .

سعید بازدید : 291 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود مرورگر کرومیوم / Chromium 34.0.1800.0

 

\"\"

 

این بار مرور گر محبوب گوگل با ورژن متفاوت را برای شما کاربران آماده کرده یم . این مروروگر بر پایه گوگل کروم می باشد ولی با امکانات متفاوت است . در صورتی که شما به دنبال یک مرورگر ساده هستید برای مرور اینترنت این مرورگر یک ابزار عالی برای شما هست .

سعید بازدید : 535 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

 

تماشای تلویزیون و گوش دادن به کانال های رادیو به طور مستقیم از ماهواره با استفاده از کارت های DVB-PCI


\"\"

 

 

این که شما ترجیح می دهند فیلم اکشن، سریالهای تلویزیونی، سرگرمی را نگاه کنید و یا از رویدادهای ورزشی، با خبر شوید به راحتی می توانید از طریق این نرم افزار همه آنها را به دست آورید . به عبارت دیگر، با استفاده از این نرم افزار تخصصی شما می توانید از برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود  در کامپیوتر لذت ببرید

سعید بازدید : 271 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار افزایش سرعت  و اینترت در اندروید / 1.7 Speed Booster – Internet Booster

 

\"\"    \"\"

 

این نرم افزار  تا حد زیادی تقویت کننده  ، بهبود بخش سرعت تلفن شما است ! با نصب این نرم افزار شاهد افزایش سرعت گوشی و اینترنت خود باشید .

 

توربو تقویت کننده آزاد می گذارد تا منابع CPU مهم خود را که باعث کاهش تخلیه در سرعت سیستم شما می شود را بهبود بخشد . تقویت کننده توربو نیز شبکه را تازه میکند برای سرعت بخشیدن دریافت و ارسال داده های اینترنتی .

سعید بازدید : 155 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

 

پخش کننده چند رسانه ای یو ام پلیر / UMPlayer 0.98

 

\"\"

 

 

پخش کننده چند رسانه ای است که هدف آن پر کردن تمام نیازهای شما می باشد با بیش از 270 کدک های A / V ساخته شده می تواند هر فرمت رسانه ای را باز کند.

سعید بازدید : 152 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کام پلیر / KMPlayer 3.8.0.118

 

\"\"

 

نرم افزار kmplayer جزوء نرم افزار های بسیار قدرتمند در زمینه پخش صوت و تصویر می باشد . این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت ها به شما این اجازه را می دهد تا به راحتی فایل های ویدیوئی و صوتی خود را مشاهده و گوش کنید . در این پست جدیدترین نسخه این نرم افزار را برای شما آماده کرده ایم  که می توانید بر روی تمامی ویندوز ها نصب کنید و لذت ببرید .

سعید بازدید : 149 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی درام نمای خارجی / Facade 

 

\"\"

 

 به گفته توسعه دهنده، یک \"اقدام درام تعاملی\" که در آن شما قادر خواهید بود به حرکت در یک دنیای سه بعدی مجازی که در آن تمام شخصیت ها توسط هوش مصنوعی کنترل می شود.

کل داستان حول محور خود گریس و سفر این دو شخصیت ، گذشته یک زن و شوهر خوشحال است.تمام شخصیت ها از ویژگی های انیمیشن تمام بدن و حالات احساسی صورت بر خوردار می باشند .

به منظور جذب بهتر احساسات از هر یک از شخصیت ها، توسعه دهندگان نما برای پنج سال با یک مهندس رمان متخصص کار کرده است.

سعید بازدید : 235 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود دموی بازی همسایه جهنمی / Neighbours from Hell 

 

 

 

بازی زیبای همسایه جهنمی در ورژن و نسخه های متفاوتی ارائه شده است که این بازی زیبا و پرطرفدار را کمپانی نام آشنای JoWood ساخته و طراحی کرده است و شرکت Cinemaware وظیفه نشر و توزیع این مجموعه را عهده دار بوده است. اولین نسخه از Neighbors From Hell در سال ۲۰۰۳ منتشر شد که در پی آن نسخه های بعدی وارد بازار شدند. این بازی در رده بازی های کارتونی و کلیکی است که برگرفته از کارتون همسایه جهنمی می باشد، و به خاطر سادگی و جذابیت، محبوبیت زیادی بین کاربران کسب کرده است. در بازی شما نقش یک مرد جوان را ایفا خواهید کرد که قصد همسایه آزاری دارد و این آزار و اذیت با حرکات جالب و کمدی درآمیخته است که بی شک باعث شادی شما نیز خواهد شد. حجم مناسب، گرافیک قابل قبول، رنگ بندی های زیبا، مراحل متنوع در مناطق مختلف، صداگذاری عالی، سازگاری با سیستم های ضعیف و نسخه های متعدد ویندوز از ویژگی هایی است که شامل همه بازی های این مجموعه زیباست. ، امیدواریم این مجموعه بازی مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.

سعید بازدید : 212 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود گلچین ۱۰۰ موسیقی برتر بی کلام، به انتخاب مردم / Top 100 People Choise Insrtumental Musics 

 

 

مجموعه Top 100 People Choise Insrtumental Musics شامل ۱۰۰ قطعه آهنگ بی کلام است. آثاری که در این مجموعه قرار گرفته اند در نظرسنجی های اینترنتی در سایت های مرتبط با موسیقی بیشترین امتیاز را گرفته اند. شاید بتوان آهنگ های این مجموعه را جزو موسیقی های عامه پسند به حساب آورد. چون انتخاب آنها بر اساس نظر مردم انجام شده است. در این مجموعه آهنگ هایی از ملل مختلف قرار دارد. و در آنها از سازهای مختلف کلاسیک، مدرن، و محلی استفاده شده است .

سعید بازدید : 395 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کپی سریعتر فایل ها TeraCopy 2.3

 

 

TeraCopy نرم افزاری است برای افزایش سرعت روند کپی کردن داده ها بین پوشه ها، دیسک های فیزیکی سخت و یا بر روی شبکه می باشد . این نرم افزار را نیز می توانید بجای کپی و برش ویندوز جایگیزین کنید .

سعید بازدید : 191 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود آپدیت تعاریف ویروس مکافی McAfee Virus Definitions 7281

 

 

این پست حاوی فایل های به روز رسانی آنتی ویروس مکافی که این امکان را می دهد تا کامپیوتر شما در برابر هزاران نوع ویروس های کامپیوتری که در گردش هستند محافظت کند . برای اطمینان از اینکه نرم افزار ضد ویروس شما بتواند از سیستم و یا شبکه شما در برابر آخرین تهدیدات ویروس محافظت کند ، دانلود و نصب آخرین فایل های DAT الزامی می باشد .

سعید بازدید : 219 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار فرمت کردن حافظه های جانبی اچ پی/HP USB Disk Storage Format Tool 2.2.3

 

 

 مطمئنا در حال حاضر همه کاربران ویندوز می دانند که همیشه بیش از یک راه حل واحد به هر موضوع کامپیوتر وجود دارد که  آن را   نرم افزار یا سخت افزار شامل می شود همین امر وقتی کهبه قالب بندی دیسک می آید ، می تواند بر روی  ویندوز به عنوان یک  ابزار یکپارچه در یک برنامه اختصاص داده شود  . ابزار ذخیره سازی دیسک HP USB یک  ابزار  رایگان و کوچکی است که برای درایو های HP جانبی و دستگاه 2.0 DiskOnKey USB   طراحی شده است. 

سعید بازدید : 2988 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه پچ ها و تینر و آپدیت های بازی جنرال / Command & Conquer Generals Zero : Hour mod

 

 

در این پست مجموعه پچ ها و تینر و آپدیت های بازی زیبای جنرال را آمده کردیم که قابلیت فوق العاده ای را به بازی می دهد .

سعید بازدید : 195 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت آلبوم دیجیتال / Raku Book 0.8.5

 

 

 

Raku یک برنامه نرم افزاری است که هر نوع از کاربر را قادر می سازد که به راحتی برای خود یک کتاب عکس از زمان های تعطیلات و شاد و غیره خود ایجاد کنند .

این نرم افزار می تواند به شما کمک کند تا آلبوم عکس نفیسی ایجاد کنید از همه ی خاطرات خود . رابط کاربری این برنامه دارای یک طراحی مدرن است که آن را کاملا کاربر پسند کرده است . این به این معنی است که هر شخصی می تواند این نرم افزا کار کند و صرف نظر از تجربه قبلی او با کامپیوتر . پنجره اصلی به سه بخش تقسیم می شود که کاربران را قادر می سازد تا به سرعت تمام تغییرات لازم را انجام دهند . در یکی از این قسمت ها شما می توانید عکس اضافه کنید، و پنجره دیگری شما را قادر می سازد به ایجاد تعداد نامحدودی از آلبوم و در آخرین بخش شما می توانید تمام عکس ها و آلبوم ها را ویرایش کنید , بنابراین با توجه به سلیقه هر فرد است.این نرم افزار به کاربران امکان  آپلود تصاویر از هارد دیسک را نیز می دهد . این نرم افزار ار این فایل ها پشتیبانی میکند : JPG، GIF و PNG.

سعید بازدید : 245 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اتصال اسکایپ از طریق وای فای برای ویندوز 8 / Skype WiFi for Windows 8 1.1.1.1

 

 

نرم افزار اسکایپ شما را قادر به اتصال به نقاط مهم وای فای عمومی و شروع به تماسهای اسکایپ به دوستان در سراسر جهان با استفاده از اعتبار اسکایپ می کند .

 

اسکایپ وای فای برای ویندوز 8 نسخه سفارشی از اسکایپ است که اجازه می دهد تا شما با استفاده از اعتبار اسکایپ خود به چت با دوستان بپردازید در حالی که به نقاط وای فای عمومی متصل است.شما به سادگی با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور اسکایپ خود و بعد انتخاب شبکه های بی سیم  برای اتصال به اسکایپ  وارد حساب خود می شوید و سپس تماس آنلاین بگیرید.

سعید بازدید : 524 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ایکس باکس پلیر با قابلیت اچ دی برای ویندوز 8 / Xbox Video for Windows 8  

 

 

 

Xbox Video نرم افزاری بصری است که کاربران را قادر به تماشای فیلم های HD و آنلاین با کیفیت می کند . 

ایکس باکس ویدئو برای ویندوز 8 آمده است تا دسترسی را آسان کند برای تمام کسانی که دوست دارند تماشا کنند فیلم را  در خانه و با دوستان خود به اشتراک بگذارند .

این نرم افزار علاوه بر این به کاربران خود اجازه می دهد که تماشا کنند فیلم های HD را از کامپیوتر خود و  دستگاه های بازی متصل به Xbox Video .

سعید بازدید : 136 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت فایل های اندروید Android Commander 0.7.9.11

 

 

 

مدیریت فایل ها بر روی گوشی آندروید خود را به آسانی در یک محیط کاملا امن انجام دهید . 

 مدیریت آندروید ارائه اجزای مختلف یکپارچه به ویژه برای جنبه ای از تصویر بزرگ مانند فایل کاوش، مدیریت برنامه ایجاد شده،اطلاعات دستگاه، کنسول، قابلیت فلش و یا امضای برنامه می باشد .

با فرمانده آندروید، شما هیچ محدودیت آنچه برای کپی کردن چندین فایل و پوشه ها از و به دستگاه شما و حتی کنار کشیدن حذف و رها کردن پشتیبانی می کند.شما همچنین می توانید فایل ها و پوشه های خاص را ویرایش کنید.

این برنامه  همچنین بین خصوصی، به روز رسانی و یا برنامه سیستم را به عنوان نحوه نصب و  راه اندازی و همچنین می توانید حذف را انتخاب کنید.'نوار جستجو'  انجام اعمال مراجعه های مختلف و همچنین URL ها به طور مستقیم  در مرورگر دستگاه.  اجازه می دهد

سعید بازدید : 170 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار آنتی ویروس Baidu Antivirus 4.0.3.49567 / 4.2.1.50932

 

 

برنامه آنتی ویروس بایدو که زمان واقعی حفاظت و نظارت در برابر نرم افزارهای مخرب، جاسوس افزارها، و سایر تهدیدات، و همچنین USB و حفاظت از مرورگر وب  فراهم می کند .

بایدو آنتی ویروس نرم افزار آنتی ویروسی است که همراه با چند ابزار طراحی شده برای ارائه به شما برای محافظت در برابر نرم افزارهای مخرب، جاسوس افزارها، و سایر تهدیدات آماده شده است.

این برنامه برای شناسایی و حذف تهدیدات بالقوه که ممکن است امنیت سیستم با ارائه زمان واقعی حفاظت، و همچنین به عنوان ضد فیشینگ و هکرها محافظت سازش طراحی شده است.بایدو آنتی ویروس سه حالت اسکن دارد : سریع، کامل و یا سفارشی. البته، یکی از اولین گزینه ها سریع ترین است زیرا این راه تنها برخی از نقاط از کامپیوتر شما را اسکن می کند .

حالت دوم با کامل جامع ترین است تا مطمئن شوید که هر مورد را برای تهدیدات احتمالی اسکن می کند. در پایان عملیات اسکن،شما می توانید جزئیات مربوط به زمان مورد نیاز برای تکمیل کار، تشخیص داده و یا حذف تهدید، و تعداد اقلام اسکن ببینید . در طول تست  ما متوجه شده است که اسکن کامل ممکن است کمی طول می کشد، به خصوص اگر شما فایل های بزرگ بر روی دیسک داشته باشید 

حالت سوم حفاظت (سریع، استاندارد و یا سخت) وجود دارد، و هر یک از آنها را تضمین می کند که تهدیدات موثر مسدود شده اما با تاثیر های مختلف بر روی منابع سیستم است.

بایدو آنتی ویروس ویژگی های گزینه بروز رسانی خودکار، ارائه می دهد و گزینه محافظت از USB (حالت عادی و یا اتوماتیک)،یکپارچه سازی ویندوز اکسپلورر برای "پاره پاره کننده فایل" و دفاع فعال با ارائه یک واکنش سریع از خدمات ذخیره سازی ابر برای مسدود کردن تهدیدات.

سعید بازدید : 643 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود کیت نصب و راه اندازی ویندوز به طور خودکار GImageX 2.1.0

 

 

GImageX یک برنامه جمع و جور طراحی شده است تا شما را با یک رابط گرافیکی برای ImageX ابزار خط فرمان فراهم کند. این یک برنامه مفید برای کاربرانی است که نیاز به ضبط، استقرار و ویرایش جزئیات برای فایل های با فرمت ویندوز دارند , تصویربرداری.نرم افزار ImageX بخشی از کیت نصب و راه اندازی ویندوز خودکار است که اجازه می دهد تا مدیران برای ایجاد دیسک تصاویر که می تواند برای استقرار چندین فایل و پوشه ها استفاده می شود. فایل WIM ایجاد شده شامل یک کپی دقیق از پوشه ها دستگیر شده و می تواند همان پیکربندی را بر روی سیستم های مختلف که  مستقر شده اند ایجاد کند . همه ویژگی های این نرم افزار ImageX از طریق  رابط خط فرمان در دسترس می باشد و  برای استفاده آسان اکثر مدیران از خط فرمان استفاده می شود. با این حال، برخی از کاربران می تواند هم با استفاده از یک رابط گرافیکی کار کنند .

 

 

GImageX برای گرفتن پوشه ها و به کار بردن تصاویر با مشخص کردن مبدا و مقصد.رابط شامل امکان تغییر نوع فشرده سازی و یا مجموعه ای از پرچم SKU برای فایل خروجی WIM به شما اجازه می دهد.

سعید بازدید : 128 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بهینه ساز فلش پلیر Flash Optimizer 2.1.2.368

 

 

این ابزار بسیار خوب موفق و بهتر از رقبای خود است از پیچیدگی آن بهینه سازی تمام فایل SWF است . (از جمله منحنی، صفر اشیاء، و یا بهینه سازی چون Zlib).

 

این نرم افزار رابط کاربری قابل فهم، با گزینه های در دسترس و داده های عددی برجسته شده است.این که آیا شما دسترسی به تب فشرده سازی تک انتخاب کنید و یا برای باز کردن حالت دسته ای به منظور بهینه سازی فایل های SWF خود را، شما می توانید پنج سطح تنظیمات فشرده سازی استفاده اگر سفارشی محسوب نمیشود. بهترین، خوب، پایه، متوسط،و یا حالت های فشرده سازی جن ها توسط نوع داده در هر فایل در طی فرآیند فشرده سازی، از قبیل فونت ها، اشکال، تصاویر و صدا را کاهش افتراق داد.

سعید بازدید : 230 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بروز رسانی برنامه ها Patch My PC 2.3.5.1


 

شما می توانید کامپیوتر خود را به روز نگه دارید با این نرم افزار به سادگی Patch My PC  یک ابزار قابل حمل و قابل اطمینان طراحی شده برای ورود به سیستم خود را در برابر نسخه های فعلی از نرم افزار Adobe Reader، نرم افزار Adobe Acrobat، ادوبی فلش، موزیلا فایرفاکس، اوراکل جاوا، گوگل کروم، CCleaner نرم افزار، های Apple Quicktime افزار Auslogics Disk Defrag کردن و حذف برنامه است.این برنامه طراحی شده است به کاربران ارائه PC یک راه حل آسان به روز رسانی نرم افزار مشترک شخص ثالث را به آخرین نسخه.

 

 

هنگامی که آغاز شده، پچ من PC برای نرم افزار منسوخ شده به طور خودکار اسکن. اگر نرم افزار منسوخ شده آن را به عنوان قرمز نشان می دهد، اگر آن را به روز رسانی آن را به عنوان سبز نشان می دهد، و اگر آن را نصب نشده است آن را به عنوان سیاه و سفید نشان می دهد.

سعید بازدید : 231 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تعمیر , تمیز کردن و نگهداری کامپیوتر به صورت امن CCleaner Portable 4.08.4428

 

 

نرم افزار CCleaner با یک بخش به جای حساس درگیر در تعمیر و نگهداری کامپیوتر، تمیز کردن یعنی امن می پردازد. این تجزیه و تحلیل عمیق تقریبا تمام مناطق از سیستم شما انجام و ورودی های استفاده نشده و یا نامعتبر است که مسدود کردن رجیستری ویندوز، جلوگیری از در حال اجرا در بهترین حالت آن تشخیص می دهد.نرم افزار CCleaner نرم افزار نسخه ویژه است که می تواند در اطراف بر روی یک درایو قابل جابجایی انجام و اجرا در هر رایانه، بدون باقی گذاشتن رد پا در رجیستری ویندوز. کارکرد و ظاهر در هر دو نسخه یکسان است.

 

 نرم افزار CCleaner ویژگی های تمیز، حرفه ای به دنبال تقسیم رابط به چهار حوزه: تمیز کننده، رجیستری، ابزار و گزینه.گذشته از یکی از آخرین، که با تنظیمات برنامه، هر یک از سه بخش دیگر در زمینه های مختلف از دستگاه شما می پردازد.

سعید بازدید : 629 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود فلش پلیر اکتیو ایکس محتوای کنترل دیباگر Adobe Flash Player Debugger 11.9.900.152 / 12.0.0.9 Beta

 

 

ادوبی فلش پلیر دیباگر دلال محتوا و راهنمای قدم به قدم برای پروژه های فلش / فلکس است. به عبارت ساده تر، از آن نسخه دیباگر از ادوبی فلش پلیر، که به تجزیه و تحلیل، جمع آوری و سیاهههای مربوط به خطا در چرخه توسعه است.ادوبی فلش پلیر دیباگر از نسخه استاندارد در بسیاری متفاوت است و به توسعه دهندگان خطاب. این است که برای استفاده در منزل توصیه نمی شود، زیرا در حال اجرا محتوای فلش در حالت اشکال زدا ممکن است در سرعت پخش آهسته تر و اغلب در عدم پاسخ مرور شود.این به خاطر این واقعیت است که هدف از دیباگر است برای جمع آوری اطلاعات در طول پخش واقعی به منظور ایجاد گزارش و در نهایت، برای حل مسائل مختلف که ممکن است محتوا از رفتار مناسب جلوگیری می کند.

سعید بازدید : 291 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی میدان نبرد 4 برای کامپیوتر‍ , پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 / battlefield 4

 

 

سرانجام انتظارها به پایان رسید و پس از مدت ها نسخه پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ بازی جذاب و پر هیجان Battlefield 4 که بیشتر از ۲ سال روی آن کار شده است عرضه می شود . در این چند سال اخیر مجموعه بازی های میدان نبرد Battlefield سر و صدای زیادی کرده اند . تا چند روز دیگر نسخه کامپیوتر نیز منتشر می شود . در ادامه تغییرانی که این نسخه نسبت به نسخه های قبلی داشته که کم هم نیستند معرفی می شود شما در یک محیط شهری کاملا متراکم با پیاده نظام کامل و مبارزه با فضایی که دشمن در آن وجود دارد و کمین کرده بازی را آغاز خواهید کرد بین آسمان خراش ها با هلیکوپتربصورت زیکزاگ در حال پرواز هستید و با دشمن درست در مرکز شهر درگیر می شوید . گیم پلی بازی متعادل می باشد و نسبت به بازخورد بازیکن قابل تغییر است . در گوشه پایین سمت چپ تصویر یک مینی نقشه دارید که می توانید وضعیت نیروهای خودی و دشمن را در آن مشاهده نمایید . در گوشه پایین سمت راست تصویر وضعیت سلامتی شما ( Health ) و محمات و اسلحه های شما وجود دارد . به این بازی زیبا غواصی در زیر آب نیز اضافه شده است .

سعید بازدید : 162 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (1)

دانلود نرم افزار جستجو و دانلود آهنگ در اینترنت Speed MP3 Downloader 2.4.2.6 

 

 

نرم افزار Speed MP3 Downloader یک ابزار چند منظوره در زمینه جستجو و دانلود موزیک از اینترنت می باشد. شما با استفاد از این نرم افزار می توانید به راحتی در اینترنت به جستجوی آهنگ های مورد علاقه تان بپردازید و به صورت انلاین انها را گوش کنید و در صورت علاقه اقدام به دریافت انها نمایید. همچنین این برنامه قابلیت جستجوی اهنگها بر حسب نام اهنگ ، نام خواننده ، نام البوم ، نوع سبک و … را داراست. علاوه بر این معرفی البوم ها و اهنگهای جدید به صورت روازانه از ویژگی های بسیار خوب این نرم افزار به شمار می رود.

سعید بازدید : 1541 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی انواع فنر Advanced Spring Design 7.12 

 

 

نرم افزار Advanced Spring Design از محصولات UTS و یکی از بهترین نرم افزار های اختصاصی جهت طراحی انواع مختلف فنر با امکان در نظر گرفتن بسیاری ازعوامل دقیق طراحی میباشد . دراین نرم افزار امکان وارد کردن مشخصات بسیار دقیقی از طرح مورد نظر فراهم گردیده است. همچنین میتوان چند فنر را به صورت سری یا موازی به هم کوپل نمود. نرم افزار همچنین دارای کتابخانه کاملی از متریالهای فنر به همراه مشخصات آنها می باشد.نرم افزار Advanced Spring Design از محصولات UTS و یکی از بهترین نرم افزار های اختصاصی جهت طراحی انواع مختلف فنر با امکان در نظر گرفتن بسیاری ازعوامل دقیق طراحی میباشد . دراین نرم افزار امکان وارد کردن مشخصات بسیار دقیقی از طرح مورد نظر فراهم گردیده است. همچنین میتوان چند فنر را به صورت سری یا موازی به هم کوپل نمود. نرم افزار همچنین دارای کتابخانه کاملی از متریالهای فنر به همراه مشخصات آنها می باشد.

سعید بازدید : 176 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حذف برنامه های نصب شده Total Uninstall Pro 6.3.4 

 

 

Total Uninstall نرم افزاری برای پاکسازی کامل برنامه های نصب شده در ویندوز می باشد که این کار را با بررسی و آنالیز برنامه های نصب شده و ایجاد یک ورودی برای تغییر در نصب به انجام می رساند . بدین طریق شما قادر به حذف برنامه های کاربردی بدون نیاز به برنامه Add/Remove ویندوز می باشید. کافیست تا نرم افزار مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید تا Total Uninstall آن را تجزیه و تحلیل کرده و فایل ها ، فولدرها ، کلیدهای رجیستری و اعتبار آن ها را شناسایی کرده و در یک نمای درختی نشان می دهد. شما می توانید جزئیات نرم افزار را مرور کرده و آیتم های مورد نظر خود را جهت حذف شناسایی کنید . نرم افزار Total Uninstall هم اکنون آماده پاکسازی نرم افزارهای آنالیز شده می باشد.

سعید بازدید : 266 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار فرمت هارد دیسک غیر قابل بازیابی HDD Low Level Format Tool 4.12

 

 

 

در این پست برای شما کاربران عزیز نرم افزار HDD Low Level Format Tool را  قرار دادیم . این نرم افزار از بهترین نرم افزار ها در این زمینه می باشد و شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی هارد و فلش و غیره .... را فرمت کنید به گونه ای که بازگرداندن اطلاعات را تقریبا غیر ممکن میسازد  . 

سعید بازدید : 137 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار زیبا سازی و آرایش تصاویر Cosmetic Guide v 1.6.2 

 

 

Cosmetic Guide نرم افزارهای زیادی برای ویرایش تصاویر چهره ، مانند فتوشاپ وجود دارند اما استفاده از این دسته نرم افزار نیازمند صرف وقت زیاد و داشتن دانش استفاده از آنها می باشد . Cosmetic Guide نام نرم افزاری است که می تواند تمامی کارهای ویرایش تصاویر چهره مانند تصحیح نقص لوازم آرایشی استفاده شده در صورت را انجام دهد . با این نرم افزار می توانید عکس های مورد نظر خود را به گونه ای ویرایش کنید که بسیار زیبا تر از آنچه که هستند به نظر بیایند . Cosmetic Guide با سفید کردن دندان ها ، از بین بردن چروک ها ، کاهش تورم و پف زیر چشم ، صاف کردن لکه و خال های مادرزادی می تواند زیبایی را میهمان تصاویر شما کند .

سعید بازدید : 166 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی Ashampoo Movie Studio Pro v1.0.3.8

 

 

Ashampoo Movie Studio Pro جدیدترین محصول کمپانی Ashampoo است که این بار هم در راستای سایر محصولات گرافیکی این شرکت برای ویرایش فایل های ویدئویی ساخته و روانه بازار شده است.با کمک گرفتن از این نرم افزار شما به راحتی یک استودیو مجهز را به خانه خود میافزایید و توانایی همه کارهای ممکن را که برای ادیت یک فیلم نیاز است در خدمت خواهید گرفت.

سعید بازدید : 139 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مشاهده دسکتاپ کامپیوترهای تحت شبکه Classroom Spy Professional 3.9.13.1 

 

 

Classroom Spy Professional – آموزش روش استفاده از کامپیوتر یا حتی یک نرم افزار خاص یا اینترنت به یک گروه از افراد کار دشواری است. اگر شما به دنبال نرم افزار و روشی خوب برای اینکار هستید، Classroom Spy Professional می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این نرم افزار به شما امکان مشاهده کار دیگران را می دهد. شما با استفاده از آن می توانید فعالیت تمامی کامپیوترهای کلاس خود را از راه دور کنترل و بررسی کنید. علاوه بر این می توانید صفحه نمایش خود را با کامپیوتر دانش آموزان به اشتراک بگذارید، و همچنین می توانید خیلی ساده انواع پیش نمایش و Presentation را تهیه کنید.

سعید بازدید : 208 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حذف کننده فایل های غیر قابل حذف شدن Unlocker v1.9.1

 

 

با سلام خدمت کاربران عزیز , در این پست نرم فوق العاده کاربردی را برای شما آماده کرده ایم . شما با این نرم افزار قادر خواهید هر فایلی که می خواهید به راحتی حذف کنید حتا فایل های ویروسی که قابل حذف شدن نیستند . این نرم افزار با از بکار انداختن مکان های دسترسی فایل آن را غیر فعال می کند و شما می توانید فایل مورد نظر خود را حذف کنید یا انتقال بدهید یا تغییر نام دهید .

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 274
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,689
  • بازدید ماه : 6,734
  • بازدید سال : 37,928
  • بازدید کلی : 263,641