قوانين و اساسنامه انجمن

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 281
نویسنده پیام
saeed آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضویت: 4 /9 /1392


قوانين و اساسنامه انجمن
قانون شماره 1)
كاربراني كه قصد ثبت در انجمن آسان دانلود را دارند مي بايست از كلماتي مناسب به منظور استفاده در نام كاربراني استفاده كنند و از انتخاب كلمات ركيك و نامناسب جدا پرهيز كنند زيرا در غير اين صورت اشتراك آن ها در انجمن لغو شده و دسترسي آن ها قطع خواهد شد. همچنين استفاده از حروف فارسي و اعداد به هيچ وجه توصيه نمي شود ؛ استفاده از كلماتي كه به صورت مخفف هم باشند (براي مثال asa يا wac) هرچند داراي معني خاصي هستند اما بازهم مورد تائيد نبوده و در صورت مشاهده امكان حذف آن ها نيز از سوي مدير سايت وجود دارد.

قانون شماره 2)
كاربران پس از ثبت نام در انجمن و فعالسازي مي بايست ابتدا يك بار به طور كامل قوانين و اساسنامه را به دقت مطالعه كرده و سپس براي ارسال مطلب اقدام كنند. چنانچه پس از ثبت نام و ارسال مطلب از سوي كاربر مشاهده شود كه در پست وي از كلمات نامناسب و ركيك استفاده شده است مطلب وي پاك شده و دسترسي كاربر هم به انجمن قطع خواهد شد.

قانون شماره 3)
مطالب ارسال شده از سوي كاربران نظر وي قلمداد شده و مسئوليت آن بر عهده شخص كاربر مي باشد و در اين خصوص لزوما نمي تواند مطلب مورد نظر مورد تائيد مديران سايت نيز باشد.

قانون شماره 4)
در زمان ارسال مطلب حتما به موضوع انجمن دقت نمائيد ، چرا كه مطالب غير مرتبط با موضوع انجمن در صورت مشاهده براي اولين بار ، به كاربر تذكر داده شده و چنانچه اين امر تكرار شود مديران حق دارند تا كاربر مورد نظر را اخراج كنند. استفاده از كلمات بي ربط نظير خيلي مهم ، كمك كنيد ، تو رو خدا يكي كمك و يا از اين دست به هيچ وجه نبايد مورد استفاده قرار گيرد و عنوان مطلب ارسالي بايد با متن اصلي همخواني داشته باشد.

قانون شماره 5)
ذكر منبع در ارسال مطالب اهميت فوق العاده زيادي دارد ؛ اگر از مطلبي استفاده مي كنيد كه از سايت يا وبلاگ ديگري كپي برداري شده منبع يا نويسنده آن حتما بايد ذكر شود. درج مطالب در انجمن در صورت لزوم بايد با ذكر منبع معتبر باشد ؛ درج مطالبي كه منبع معتبري ندارند به هيچ وجه توصيه نشده و مديران حق برخوردار با كاربر خاطي را دارند.

قانون شماره 6)
از ارسال چندين سوال به صورت همزمان با موضوعات متفاوت در يك قسمت از انجمن خودداري كنيد. يعني اگر قصد داريد سوالي در مورد پردازنده رايانه و همچنين شبكه بپرسيد مي بايست دو سوال جداگانه و در قسمت مربوط به خود ارسال كنيد ؛ ارسال سوال در انجمن مناسب خود نقش مهمي در پاسخ دادن هرچه سريعتر ديگر كاربران دارد. همچنين به هيچ وجه يك سوال را در چند انجمن مطرح نفرمائيد چرا كه در صورت مشاهده با كاربر برخورد خواهد شد.

قانون شماره 7)
در هنگام پاسخ به سوالات ديگر كاربران حتي الامكان سعي شود از پاسخ هاي دلسرد كننده كه پرهيز شود.

قانون شماره 8)
اگر پاسخ سوالي را به طور كامل نمي دانيد به هيچ وجه از دادن پست هايي كه باعث شلوغ شدن شود بپرهيزيد.

قانون شماره 9)
تبليغات در انجمن آسان دانلود تنها در انحصار گروه آسان دانلود بوده و در صورت مشاهده كلمات يا عكس هايي با مضامين تبليغاتي و تجاري متن يا عكس مورد نظر از سوي مديران حذف شده و به كاربر مورد نظر تذكر داده خواهد شد. چنانچه اين عمل تكرار گردد مديران حق دارند نسبت به اخراج كاربر از انجمن آسان دانلود اقدام نمايند. البته اين مورد در خصوص ارسال هاي خصوصي هم صدق مي كند و با اين دسته از كاربران هم به همان صورت برخورد خواهد شد.

قانون شماره 10)
مسئوليت فايل هايي كه برروي انجمن ها قرار مي گيرد به هرشكلي كه باشند ( صوتي ، تصويري يا نرم افزاري ) بر عهده شخص كاربر بوده و مديران هيچ گونه مسئوليتي نسبت به ويروسي بودن آن ها يا مسائل ديگر نخواهند داشت. بديهي است كه مسئوليت لينك هاي قرار داده شده هم نيز بر عهده كاربر يا سايت منبع نيز مي باشد.

قانون شماره 11)
در برقراري ارتباط با ديگر كاربران دقت زيادي داشته باشيد چراكه گروه آسان دانلود هيچ گونه مسئوليتي نسبت به ارتباط دو طرفه كاربران نخواهد داشت. سعي كنيد اگر سوالي داريد ابتدا آن را در انجمن مربوط مطرح كنيد چرا كه مطمئنا هم به جوابي كامل تر دست خواهيد يافت و هم اين كه به سوال شما سريعتر پاسخ داده خواهد شد.

قانون شماره 12)
در صورت مشاهده هرگونه بي احترامي به مديران ، كاربران و يا اشخاص ديگر در صورت لزوم دسترسي كاربر خاطي به انجمن قطع خواهد شد.

قانون شماره 13)
قرار دادن مطالب سياسي ، ضد دين ، توهين به ديگر اديان و تصاوير و مطالب خلاف شرع و قانون جمهوري اسلامي ايران به هيچ وجه قابل بخشش نبوده و در همان مرتبه اول شخص خاطي با نظر مديران از انجمن اخراج خواهد شد. همچنين استفاده از مطالب سياسي يا ضد ديني و يا از اين دست در آواتار و همچنين امضاهاي شخصي هم ممنوع مي باشد.

قانون شماره 14)
مديران مي توانند هر طور كه مورد پسندشان است با اشخاصي كه به هر نحوي قصد بهم زدن جو انجمن ها را دارند برخوردار داشته و دسترسي وي را از انجمن قطع كنند. فعاليت با چند نام كاربري مختلف به هيچ وجه مورد قبول نبوده و در صورت مشاهده دسترسي تمامي نام هاي كاربري از سوي مديران قطع خواهد شد.

قانون شماره 15)
استفاده از ترفند هاي هك و همچنين معرفي نرم افزارهايي كه باعث آسيب رساني به سيستم هاي ديگر شوند هيچ جايي در انجمن هاي آسان دانلود نداشته و با چنين مطالبي برابر با قوانين برخورد شده و مطلب مورد نظر از سوي مديران حذف خواهد شد. توجه داشته باشيد بر اساس قوانين جمهوري اسلامي ايران معرفي ف ي ل ت ر ش ك ن ها به هر نحوي ممنوع بوده و در صورت مشاهده مديران حق دارند با شخص خاطي برخورد كنند.

قانون شماره 16)
با اشخاصي كه سايت هاي دانلود نرم افزار ، سايت هاي دانلود موزيك و فيلم را به هر نحوي در انجمن ها تبليغ مي كنند برخورد قاطع شده و دسترسي آن ها براي مرتبه اول به صورت مدت زماني محدود از انجمن قطع خواهد شد و در صورت تكرار شخص خاطي به صورت كامل از سايت اخراج خواهد شد.

قانون شماره 17)
كاربران بايد توجه داشته باشند كه از قرار دادن لينك به صورت مستقيم در سايت جدا خودداري كنند و در صورت استفاده آن ها را در تگ مورد استفاده در لينك ها قرار دهند.

قانون شماره 18)
حق كپي رايت براي محصولات داخلي محفوظ بوده و به هيچ وجه توصيه نمي شود كه در مطالب خود حق كپي رايت محصولات داخلي را نقض نمائيد چراكه در اين صورت مسئوليت اين كار بر عهده كاربر خاطي بوده و مديران مي توانند دسترسي وي را به انجمن قطع نمايند.

قانون شماره 19)
كاربران عزيز براي بالا بردن سطح كيفي كار هميشه سعي داشته باشند كه در مواجه با مطالب خلاف قوانين از دكمه گزارش پست خلاف استفاده كنند ؛ بديهي است اين كار هم باعث افزايش كيفيت كار مي شود.

قانون شماره 20) سوء استفاده از انجمن به منظور معرفي شركت هاي هرمي كاملا خلاف قوانين بوده و با اشخاص خاطي برخورد شده و در همان مرتبه اول كاربر خاطي از انجمن هاي آسان دانلود اخراج خواهد شد. توجه به اين نكته كه 20 قانوني كه در بالا ذكر شده همگي از سوي مديران انجمن هاي آسان دانلود قابل تغيير بوده و كاربران مي بايست هر چند وقت يك بار اين قوانين را دوباره مطالعه كنند.

اميدواريم در كنار هم بتوانيم انجمن هايي را كه مورد پسند همه هست بسازيم تا همه كاربران بتوانند از مطالب موجود در آن نهايت استفاده را ببرند.
با تشکر فراوان گروه سافت 67

دوشنبه 04 آذر 1392 - 23:28
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group