loading...
مرکز دانلود و آموزش
سعید بازدید : 290 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود مرورگر کرومیوم / Chromium 34.0.1800.0

 

\"\"

 

این بار مرور گر محبوب گوگل با ورژن متفاوت را برای شما کاربران آماده کرده یم . این مروروگر بر پایه گوگل کروم می باشد ولی با امکانات متفاوت است . در صورتی که شما به دنبال یک مرورگر ساده هستید برای مرور اینترنت این مرورگر یک ابزار عالی برای شما هست .

سعید بازدید : 629 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود فلش پلیر اکتیو ایکس محتوای کنترل دیباگر Adobe Flash Player Debugger 11.9.900.152 / 12.0.0.9 Beta

 

 

ادوبی فلش پلیر دیباگر دلال محتوا و راهنمای قدم به قدم برای پروژه های فلش / فلکس است. به عبارت ساده تر، از آن نسخه دیباگر از ادوبی فلش پلیر، که به تجزیه و تحلیل، جمع آوری و سیاهههای مربوط به خطا در چرخه توسعه است.ادوبی فلش پلیر دیباگر از نسخه استاندارد در بسیاری متفاوت است و به توسعه دهندگان خطاب. این است که برای استفاده در منزل توصیه نمی شود، زیرا در حال اجرا محتوای فلش در حالت اشکال زدا ممکن است در سرعت پخش آهسته تر و اغلب در عدم پاسخ مرور شود.این به خاطر این واقعیت است که هدف از دیباگر است برای جمع آوری اطلاعات در طول پخش واقعی به منظور ایجاد گزارش و در نهایت، برای حل مسائل مختلف که ممکن است محتوا از رفتار مناسب جلوگیری می کند.

سعید بازدید : 125 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود مرورگر اینترنت Comodo IceDragon 25.0.0.1

 

 

Comodo IceDragon نام مرورگری است که براساس موزیلا فایرفاکس ساخته شده است و در میان مرورگرهای اصیل و قدرتمند توانسته جایگاه خوبی را با امنیت بالا برای خود اختصاص دهد. کاربران اینترنت همیشه نیازمند به انتخاب یک مرورگر امن با ظاهری زیبا هستند. IceDragon روی هسته اصلی مرورگر موزیلا ساخته شده و ترکیبی از ویژگی های اساسی از کد اصلی با ویژگی های امنیتی COMODO می باشد. این نسخه از مرورگر شامل ویژگی های امنیتی اساسی مانند دی ان اس و بازرس سایت می باشد. رابط کاربری مناسب و دارا بودن محیطی جذاب و همچنین حفظ اطلاعات شخصی و جلوگیری از افشای آن ها در سایت ها و شبکه های اجتماعی از ویژگی های این نرم افزار هستند که علت آن استفاده مرورگر از سورس اصلی موزیلا می باشد ، همچنین تمامی extensions ها در آن قابل اجرا هستند.

سعید بازدید : 146 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم – Google Chrome v30.0.1599.66 Stable

 

 

مرورگر وب جدید Google Chrome – گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند. مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه می دهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود. همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.

سعید بازدید : 359 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار  mozila firefox 25 final + portable

 

 

Mozilla Firefox با موزیلا فایرفاکس حتما آشنا هستید. مرورگر موزیلا فایرفاکس محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. موزیلا فایرفاکس مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند و با امکانات فراوان است. این مرورگر توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما از ویژگی های برترنرم افزارموزیلا فایرفاکس است. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر Mozilla Firefox افزوده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 274
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,664
  • بازدید ماه : 6,709
  • بازدید سال : 37,903
  • بازدید کلی : 263,616