loading...
مرکز دانلود و آموزش
سعید بازدید : 360 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (1)

 

دانلود نرم افزار قفل کننده یو اس بی و مخفی کننده فایل ها و پوشه ها / Portable Wise Folder Hider 1.53.81

 

\"\"

 

گاهی اوقات، اگر افراد بیشتری دسترسی به کامپیوتر شما را داشته باشند ،استفاده ازPortable Wise Folder Hider یک ایده خوب برای مخفی کردن برخی از فایل ها و پوشه های خود را به منظور حفاظت از حریم خصوصی شما می باشد .

 

این نرم افزار همراه با رابط کاربری ساده است که استفاده از آن بسیار ساده است حتی برای کسانی که اولین بار دارن با این نرم افزار کار می کنند .  با استفاده از روش \"کشیدن و رها\": شما می توانید فایل ها و پوشه ها  اضافه کنید. این نرم افزار می توانید هر نوع فایل  : اسناد ساده، فرمت رسانه ها و یا فایل های اجرایی و غیره  را مخفی کند .

سعید بازدید : 326 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار ایجاد رمز عبور ، محافظت و پشتیبان گیری از فایل ها و پوشه ها / RoboCrypt 2.0


\"\"

 

RoboCrypt یک برنامه مفید و قابل اطمینان است برای ایجاد  پشتیبان گیری رمزگذاری برای ذخیره سازی امن است.

 

RoboCrypt به منظور انجام پشتیبان گیری و رمز گذاری از نرم افزارهایی مانند برنامه TrueCrypt، Robocopy، VShadow و PowerShell  استفاده می کند .

سعید بازدید : 326 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار تجزیه و تحلیل فضای هارد دیسک / Disk Savvy 6.1.14

 

\"\"

 

نرم افزار تجزیه و تحلیل فضای هارد دیسک Disk Savvy  یک ابزار خوب طراحی شده است که شما را قادر به انجام تجزیه و تحلیل دقیق در دیسک های ذخیره سازی متصل محلی و شبکه می نماید .

 

پس از تجزیه و تحلیل، برنامه به شما ارائه می دهد اطلاعات دقیق در مورد تعداد فایل و مقدار فضای آنها ، فرمت فایل ها ، اندازه ، تاریخ ایجاد ، تاریخ تغییر و نوع دسته بندی. . را تا در صورت نیاز در دسترس شما باشد ،شما می توانید با این نرم افزار اجرای اسکن کامل یا اسکن جداگانه نیز انجام دهید .

سعید بازدید : 455 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار Portable Folder Size 3.0.0.0

 

\"\"

 

این نسخه از حجم پوشه  یک برنامه قابل حمل است که شما می توانید استفاده کنید به تجزیه و تحلیل پوشه ها و پیدا کردن اندازه دقیق آنها  بنابراین شما بهتر می تواند سازماندهی کنید آیتم ها  را .

 

 

از آنجا که نصب و راه اندازی مورد نیاز نیست،  اندازه پوشه را می توان بر روی دستگاه های خارجی قابل حمل ذخیره کرد (مانند یک درایو فلش USB) که شما می توانید به هر کامپیوتر وصل و به طور مستقیم اجرا کنید  و آنچه مهمتر است این است که شما به فایل های ریجیستری نیز دسترسی پیدا می کنید .

سعید بازدید : 395 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کپی سریعتر فایل ها TeraCopy 2.3

 

 

TeraCopy نرم افزاری است برای افزایش سرعت روند کپی کردن داده ها بین پوشه ها، دیسک های فیزیکی سخت و یا بر روی شبکه می باشد . این نرم افزار را نیز می توانید بجای کپی و برش ویندوز جایگیزین کنید .

سعید بازدید : 219 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار فرمت کردن حافظه های جانبی اچ پی/HP USB Disk Storage Format Tool 2.2.3

 

 

 مطمئنا در حال حاضر همه کاربران ویندوز می دانند که همیشه بیش از یک راه حل واحد به هر موضوع کامپیوتر وجود دارد که  آن را   نرم افزار یا سخت افزار شامل می شود همین امر وقتی کهبه قالب بندی دیسک می آید ، می تواند بر روی  ویندوز به عنوان یک  ابزار یکپارچه در یک برنامه اختصاص داده شود  . ابزار ذخیره سازی دیسک HP USB یک  ابزار  رایگان و کوچکی است که برای درایو های HP جانبی و دستگاه 2.0 DiskOnKey USB   طراحی شده است. 

سعید بازدید : 230 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بروز رسانی برنامه ها Patch My PC 2.3.5.1


 

شما می توانید کامپیوتر خود را به روز نگه دارید با این نرم افزار به سادگی Patch My PC  یک ابزار قابل حمل و قابل اطمینان طراحی شده برای ورود به سیستم خود را در برابر نسخه های فعلی از نرم افزار Adobe Reader، نرم افزار Adobe Acrobat، ادوبی فلش، موزیلا فایرفاکس، اوراکل جاوا، گوگل کروم، CCleaner نرم افزار، های Apple Quicktime افزار Auslogics Disk Defrag کردن و حذف برنامه است.این برنامه طراحی شده است به کاربران ارائه PC یک راه حل آسان به روز رسانی نرم افزار مشترک شخص ثالث را به آخرین نسخه.

 

 

هنگامی که آغاز شده، پچ من PC برای نرم افزار منسوخ شده به طور خودکار اسکن. اگر نرم افزار منسوخ شده آن را به عنوان قرمز نشان می دهد، اگر آن را به روز رسانی آن را به عنوان سبز نشان می دهد، و اگر آن را نصب نشده است آن را به عنوان سیاه و سفید نشان می دهد.

سعید بازدید : 630 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود فلش پلیر اکتیو ایکس محتوای کنترل دیباگر Adobe Flash Player Debugger 11.9.900.152 / 12.0.0.9 Beta

 

 

ادوبی فلش پلیر دیباگر دلال محتوا و راهنمای قدم به قدم برای پروژه های فلش / فلکس است. به عبارت ساده تر، از آن نسخه دیباگر از ادوبی فلش پلیر، که به تجزیه و تحلیل، جمع آوری و سیاهههای مربوط به خطا در چرخه توسعه است.ادوبی فلش پلیر دیباگر از نسخه استاندارد در بسیاری متفاوت است و به توسعه دهندگان خطاب. این است که برای استفاده در منزل توصیه نمی شود، زیرا در حال اجرا محتوای فلش در حالت اشکال زدا ممکن است در سرعت پخش آهسته تر و اغلب در عدم پاسخ مرور شود.این به خاطر این واقعیت است که هدف از دیباگر است برای جمع آوری اطلاعات در طول پخش واقعی به منظور ایجاد گزارش و در نهایت، برای حل مسائل مختلف که ممکن است محتوا از رفتار مناسب جلوگیری می کند.

سعید بازدید : 176 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حذف برنامه های نصب شده Total Uninstall Pro 6.3.4 

 

 

Total Uninstall نرم افزاری برای پاکسازی کامل برنامه های نصب شده در ویندوز می باشد که این کار را با بررسی و آنالیز برنامه های نصب شده و ایجاد یک ورودی برای تغییر در نصب به انجام می رساند . بدین طریق شما قادر به حذف برنامه های کاربردی بدون نیاز به برنامه Add/Remove ویندوز می باشید. کافیست تا نرم افزار مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید تا Total Uninstall آن را تجزیه و تحلیل کرده و فایل ها ، فولدرها ، کلیدهای رجیستری و اعتبار آن ها را شناسایی کرده و در یک نمای درختی نشان می دهد. شما می توانید جزئیات نرم افزار را مرور کرده و آیتم های مورد نظر خود را جهت حذف شناسایی کنید . نرم افزار Total Uninstall هم اکنون آماده پاکسازی نرم افزارهای آنالیز شده می باشد.

سعید بازدید : 266 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار فرمت هارد دیسک غیر قابل بازیابی HDD Low Level Format Tool 4.12

 

 

 

در این پست برای شما کاربران عزیز نرم افزار HDD Low Level Format Tool را  قرار دادیم . این نرم افزار از بهترین نرم افزار ها در این زمینه می باشد و شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی هارد و فلش و غیره .... را فرمت کنید به گونه ای که بازگرداندن اطلاعات را تقریبا غیر ممکن میسازد  . 

سعید بازدید : 208 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حذف کننده فایل های غیر قابل حذف شدن Unlocker v1.9.1

 

 

با سلام خدمت کاربران عزیز , در این پست نرم فوق العاده کاربردی را برای شما آماده کرده ایم . شما با این نرم افزار قادر خواهید هر فایلی که می خواهید به راحتی حذف کنید حتا فایل های ویروسی که قابل حذف شدن نیستند . این نرم افزار با از بکار انداختن مکان های دسترسی فایل آن را غیر فعال می کند و شما می توانید فایل مورد نظر خود را حذف کنید یا انتقال بدهید یا تغییر نام دهید .

سعید بازدید : 469 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت cFosSpeed v9.05 Build 2081 

 

 

cFosSpeed نرم افزارهای متعددی برای بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت ساخته و منتشر شده اند که بی تردید cFosSpeed یکی از بهترین آن ها است. این نرم افزار با بهینه سازی تنظیمات ویندوز موجب می شود تا با حداکثر سرعت داده ها در میان کامپیوتر شما و شبکه ی اینترنت رد و بدل شوند. این افزایش سرعت با توجه به نوع اتصال شما مثل دیال آپ، ADSL، مودم DSL، جی پی آر اس و … متغیر می باشد، اما در تمام حالت برنامه حداقل پینگ را برای شما به دست می آورد. پشتیبانی از اتصالات جدید و گوناگون نظیر DSL, cable, ISDN, UMTS و … از ویژگی مهم این نرم افزار است . قابلیت تجزیه و تحلیل ترافیک مصرفی ، محدود سازی پهنای باند ، داشتن فایروال ، شخیص خودکار روتر ، بهینه سازی اتصالات Dial-Up ، پشتیبانی از مودم های سیار و … از سایر قابلیت های این نرم افزار مفید و کاربردی هستند

سعید بازدید : 403 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اکس وای اکسپلور جایگزینی مناسب برای ویندوز اکسپلور XYplorer 13.30.0000 + Portable

 

 

Windows Explorer که به همراه ویندوز عرضه می شود نرم افزار مدیریت فایل های موجود بر روی هارد دیسک می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فایل ها و فولدر های خود را مرور و مدیریت نمائید. اما این ابزار از لحاظ ساختار و عملکرد تقریباً در تمامی نسخه های ویندوز تفاوت چندانی پیدا نکرده است به همین خاطر کاربران برای رفع برخی از خواسته های خود همواره به دنبال جایگزین های مناسب تری برای Windows Explorer می باشند. ابزار XYPlorer یک مرورگر پیشرفته فایل های سیستم است و یک جایگزین قوی برای کسانی که به دنبال یک نرم افزار مدیریت فایل مناسب می گردند به حساب می آید. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار مدیرتی کامل بر روی فایلهای خود داشته باشید. دارای تعداد زیادی دستورات کاربردی که به منوی فایل ها اضافه شده اند که شامل دستورات Copy to، Move to، Copy Filename with path، Copy file properties، Copy large/small icon، Multi file rename و … میباشد. شما متوانید با این ویندوز اکسپلورر پیشرفته تمامی جزئیات هارد دیسک و فایلها و همچنین مشاهده چندین قسمت هارد دیسک به صورت همزمان در تب های مختلف و با استفاده از جزییات کامل و پیشرفته و همچنین نمایش تاریخ ایجاد فایل، نمایش آخرین تاریخی که به فایل دسترسی شده و همچنین نمایش مشخصات آن در فایل لیست جستجوی فایل های Extend (فقط در ویندوز NT) که شامل جستجوی رشته های باینری نیز می باشد.

سعید بازدید : 149 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه ی نرم افزارهای کار با اطلاعات Active Data Studio 7.5.3.0 

 

 

Active Data Studio – اگر شما نیازمند برنامه هایی برای ریکاوری اطلاعات از دست رفته ی خود، ایمیج گرفتن از داده ها، رایت، ساخت دیسک بوتیبل و یا پاکسازی ایمن اطلاعات خود، هستید می توانید با استفاده از نرم افزار Active@ Data Studio، به تمامی این برنامه ها را به صورت یکجا دست یابید. Active@ Data Studio شامل هر دو دسته برنامه های کاربردی قابل نصب بر روی ویندوز و همچنین ایمیج های بوتیبل برای بوت کردن هر سیستمی،داخل محیط ویندوز و یا داس می باشد. این نرم افزار شامل تمامی ابزارهایی است که شما برای کامپیوتر خود نیاز دارید.

سعید بازدید : 155 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت و تبدیل فایل های Simpo PDF Creator Pro 3.3.2

 

 

Simpo PDF Creator Pro نرم افزاری منحصر به فرد برای ساخت فایل های PDF از تمامی انواع فایل های قابل پرینت از جمله اسناد Office می باشد. این نرم افزار حتی از اسناد جدید Office 2010 نیز کاملا پشتیبانی می کند. Simpo PDF Creator Pro می تواند لینک های موجود در اسناد Word و Powerpoint را ذخیره کرده و از قابلیت ترکیب چندین فایل در یک سند PDF برخوردار می باشد.Simpo PDF Creator Pro نرم افزاری منحصر به فرد برای ساخت فایل های PDF از تمامی انواع فایل های قابل پرینت از جمله اسناد Office می باشد. این نرم افزار حتی از اسناد جدید Office 2010 نیز کاملا پشتیبانی می کند. Simpo PDF Creator Pro می تواند لینک های موجود در اسناد Word و Powerpoint را ذخیره کرده و از قابلیت ترکیب چندین فایل در یک سند PDF برخوردار می باشد.

سعید بازدید : 134 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حذف پسورد فایل های Simpo PDF Password Remover 1.2.1 

 

 

Simpo PDF Password Remover یک نرم افزار بسیار عالی برای سیستم عامل ویندوز بویژه ویندوز ۸ می باشد که با کمک آن می توانید پسورد یا رمز عبور فایل های PDF را حذف کنید. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به آسانی فایل های پی دی اف حفاظت شده را رمز گشایی کرده و آنها را از محدودیت خارج سازید و همچنین آنها را به فایل هایی قابل کپی، پرینت و ویرایش تبدیل نمایید. بعلاوه این برنامه دارای امکان حذف پسورد فایل های PDF به صورت دسته جمعی است به طوریکه شما می توانید تا ۲۰۰ فایل پی دی اف را به صورت همزمان رمزگشایی کنید. علاوه بر این می توانید پس از حذف پسورد فایل مورد نظرتان، مجددا با استفاده از همین نرم افزار برروی فایل خروجی پسورد جدیدی قرار دهید.

سعید بازدید : 161 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تهیه عکس و فیلم از دسکتاپ Ashampoo Snap 6 v6.0.4 Final 

 

 

Ashampoo Snap نام یکی دیگر از نرم افزارهای کمپانی معروف و موفق Ashampoo میباشد که برای شما امکان عکس برداری و فیلم برداری از صفحه نمایش را فراهم میکند. این نرم افزار با دارا بودن فضای کاری گسترده و ابزارهای مختلف به راحتی می تواند به شما در ساخت فیلم های آموزشی کمک کند. به کمک این نرم افزار می توانید از پنجره های باز یا یک پنجره و محیط نرم افزاری خاص یا صفحات اینترنتی تصویر تهیه کنید. تنها با چند کلیک عکسبرداری از صفحه نمایش را آغاز کنید. در دسترس بودن همه ی ابزارهای ویرایشی برای اضافه کردن عکس,متن,یادداشت و… می تواند نیاز ویرایشی شما را برطرف کند. همچنین سایه دادن و افکت دادن به تصاویر از ویژگی های این نرم افزار است. ذخیره کردن تصاویر با بالاترین کیفیت دیگر ویژگی این نرم افزار است. همچنین می توانید فیلم های گرفته شده را در فیسبوک و یوتیوب اشتراک گذاری کنید.

سعید بازدید : 1070 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار تعمیر فلش مموری – Multi Flash Kit v.3.9.9

 

 

Multi Flash Kit مجموعه ای از نرم افزارها برای دانلود و نصب سیستم عامل های ویندوز XP، ۲۰۰۰، Vista، ۷ است که شامل ابزارهای مرمت و احیای مستقیم از درایو USB و همچنین تشخیص، فرمت کردن، بازگرداندن فلش (درایوهای فلش) و اطلاعاتی در مورد تاریخ آن ها می باشد. 

سعید بازدید : 118 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار افزایش سرعت فایرفاکس SpeedyFox 2.0.5 Build 67

 

 

SpeedyFox – آیا سرعت مرورگر فایرفاکس و گوگل کروم شما کاهش پیدا کرده ؟ توسط SpeedyFox تنها با یک کلیک و بدون نیاز به نصب می توانید فایر فاکس خود را بهینه سازدید و باعث افزایش سرعت این مرورگر شوید.مرورگر موزیلا فایرفاکس ، مرورگری بسیار سریع است . اما به مرور زمان کند میشود . دلیلش هم تکه تکه شدن پایگا ه داده های عمومی است . نرم افزار SpeedyFox برای حل مشکل کند شدن فایرفاکس می باشد . این نرم افزار رایگان کاملا تست شده میباشد و با عث یکپارچگی پایگاه داده و همچنین افزایش ۳ برابری استفاده از فایر فاکس و کروم می شود. 

سعید بازدید : 191 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود  نرم افزار مدیریت پسورد Password Depot Professional 7.5.1

 

 

Password Depot نام نرم افزاری قدرتمند با رابط کاربری زیبا می باشد که برای مدیریت رمزهای عبور ساخته شده است. شما با استفاده از آن می توانید پسوردهای مختلف خود مانند اطلاعات کارت اعتباری ، اطلاعات محرمانه ، اسناد و لایسنس نرم افزارهای خود را به خوبی مدیریت کنید. Password Depot با داشتن تکنولوژی رمز گذاری ۲ مرحله ای ، بالاترین امنیت را برای اطلاعات شما به ارمغان می آورد. لیست پسوردهای شما ۲ بار محافظت می شوند که یک بار توسط رمز اصلی و دیگربار توسط رمز داخلی انجام می پذیرد. همچنین تمامی رمز عبورها به صورت داخلی از دسترسی کی لاگرها محافظت خواهند شد. هیچ رد پایی از رمز عبور شما روی حافظه و رم کامپیوتر شما باقی نخواهد ماند تا دیگران نتوانند آن را ردیابی کنند. Password Depot به صورت خودکار تمامی بازدیدکننده های ClipBoard را تشخیص می دهد و بعد از اعمال تغییرات ، تمامی اطلاعات حساس از روی ClipBoard پاک خواهند شد. سازنده رمز عبوری که به صورت داخلی در نرم افزار قرار گرفته می تواند بهترین رمزهای عبور که غیر قابل رمز گشایی باشند را برای شما به صورت مجازی تهیه کند. 

سعید بازدید : 144 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت فوق حرفه ای عکس های دیجیتال ACDSee 16.1.88

 

 

ACDSee Pro یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزارها در زمینه مدیریت و کار با انواع عکس های دیجیتال می باشد که امکانات گسترده ای را مخصوصا برای عکاسان فراهم می آورد. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ فرمت از فایل های گرافیکی، فراهم آوردن امکان کار با عکس های خام، دسته بندی خودکار عکس ها بر اساس ویژگی های بدست آمده از دوربین های دیجیتالی، دارا بودن یک راه مجازی موثر و کاربردی در زمینه اضافه کردن متا تگ ها به عکس، اعمال تغییرات دسته جمعی بر روی عکس های خام با سرعت بالا، ساخت قالب آلبوم های HTML و … اشاره کرد. 

سعید بازدید : 130 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار شناسایی و حذف فایل های تکراری Duplicate File Detective 5.0.70 Professional Edition

 

 

Duplicate File Detective – تکنولوژی آنالیز محتوای فایل موجود در نرم افزار Duplicate File Detective به شما مکان دقیق فایل های چند نسخه ای را نمایش می دهد. با استفاده از آن می توانید فایل های سیستمی تکراری موجود در پوشه ها، درایوها، دستگاه های قابل حمل و حتی شبکه های به اشتراک گذاشته شده را تنها در یک مرحله جستجو کنید. سپس با استفاده از ابزار قدرتمند مدیریت نتایج ،برای جا به جایی، zip کردن و یا حذف ایمن آنها توسط سیستم انتخابی فایل های چند نسخه ای به نام SmartMark می توانید اینگونه فایل ها را به خوبی مدیریت کنید.

سعید بازدید : 284 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار Adobe Acrobat XI Professional v11.0.5 مدیریت و ایجاد اسناد

 

 

Adobe Acrobat نام محصول با سابقه و بسیار مطرح کمپانی Adobe و سازنده فورمت بسیار رایج کتب الکترونیک PDF است که سالهاست با عرضه ی نسخه های متعدد از این نرم افزار مطرح خود، کاربران را در خواندن و گسترش فورمت بسیار توانا و PDF یاری می کند. Adobe Acrobat دارای دو ویرایش Acrobat Reader و Acrobat Writer است که ویرایش Reader درتمامی نسخه ها رایگان بوده و ابزاری برای خواندن تمامی فایلهای PDF در سیستم عامل های گوناگون است. نسخه ی Writer نرم افزار که در چند نسخه ی اخیر ارائه شده ی شرکت Adobe در یک پکیج قدرتمند همراه با نرم افزار Reader قرار گرفته و با نام Adobe Acrobat Professional شهره شده است که مجموعه ای قدرتمند و کامل از تمامی ابزارهای مورد نیاز برای نمایش هرچه بهتر و خلق فایلها و کتب الکترونیک هرچه قدرتمند و توانا تر PDF است. 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 274
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,732
  • بازدید ماه : 6,777
  • بازدید سال : 37,971
  • بازدید کلی : 263,684