loading...
مرکز دانلود و آموزش
سعید بازدید : 535 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

 

تماشای تلویزیون و گوش دادن به کانال های رادیو به طور مستقیم از ماهواره با استفاده از کارت های DVB-PCI


\"\"

 

 

این که شما ترجیح می دهند فیلم اکشن، سریالهای تلویزیونی، سرگرمی را نگاه کنید و یا از رویدادهای ورزشی، با خبر شوید به راحتی می توانید از طریق این نرم افزار همه آنها را به دست آورید . به عبارت دیگر، با استفاده از این نرم افزار تخصصی شما می توانید از برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود  در کامپیوتر لذت ببرید

سعید بازدید : 245 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اتصال اسکایپ از طریق وای فای برای ویندوز 8 / Skype WiFi for Windows 8 1.1.1.1

 

 

نرم افزار اسکایپ شما را قادر به اتصال به نقاط مهم وای فای عمومی و شروع به تماسهای اسکایپ به دوستان در سراسر جهان با استفاده از اعتبار اسکایپ می کند .

 

اسکایپ وای فای برای ویندوز 8 نسخه سفارشی از اسکایپ است که اجازه می دهد تا شما با استفاده از اعتبار اسکایپ خود به چت با دوستان بپردازید در حالی که به نقاط وای فای عمومی متصل است.شما به سادگی با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور اسکایپ خود و بعد انتخاب شبکه های بی سیم  برای اتصال به اسکایپ  وارد حساب خود می شوید و سپس تماس آنلاین بگیرید.

سعید بازدید : 629 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود فلش پلیر اکتیو ایکس محتوای کنترل دیباگر Adobe Flash Player Debugger 11.9.900.152 / 12.0.0.9 Beta

 

 

ادوبی فلش پلیر دیباگر دلال محتوا و راهنمای قدم به قدم برای پروژه های فلش / فلکس است. به عبارت ساده تر، از آن نسخه دیباگر از ادوبی فلش پلیر، که به تجزیه و تحلیل، جمع آوری و سیاهههای مربوط به خطا در چرخه توسعه است.ادوبی فلش پلیر دیباگر از نسخه استاندارد در بسیاری متفاوت است و به توسعه دهندگان خطاب. این است که برای استفاده در منزل توصیه نمی شود، زیرا در حال اجرا محتوای فلش در حالت اشکال زدا ممکن است در سرعت پخش آهسته تر و اغلب در عدم پاسخ مرور شود.این به خاطر این واقعیت است که هدف از دیباگر است برای جمع آوری اطلاعات در طول پخش واقعی به منظور ایجاد گزارش و در نهایت، برای حل مسائل مختلف که ممکن است محتوا از رفتار مناسب جلوگیری می کند.

سعید بازدید : 162 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (1)

دانلود نرم افزار جستجو و دانلود آهنگ در اینترنت Speed MP3 Downloader 2.4.2.6 

 

 

نرم افزار Speed MP3 Downloader یک ابزار چند منظوره در زمینه جستجو و دانلود موزیک از اینترنت می باشد. شما با استفاد از این نرم افزار می توانید به راحتی در اینترنت به جستجوی آهنگ های مورد علاقه تان بپردازید و به صورت انلاین انها را گوش کنید و در صورت علاقه اقدام به دریافت انها نمایید. همچنین این برنامه قابلیت جستجوی اهنگها بر حسب نام اهنگ ، نام خواننده ، نام البوم ، نوع سبک و … را داراست. علاوه بر این معرفی البوم ها و اهنگهای جدید به صورت روازانه از ویژگی های بسیار خوب این نرم افزار به شمار می رود.

سعید بازدید : 469 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت cFosSpeed v9.05 Build 2081 

 

 

cFosSpeed نرم افزارهای متعددی برای بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت ساخته و منتشر شده اند که بی تردید cFosSpeed یکی از بهترین آن ها است. این نرم افزار با بهینه سازی تنظیمات ویندوز موجب می شود تا با حداکثر سرعت داده ها در میان کامپیوتر شما و شبکه ی اینترنت رد و بدل شوند. این افزایش سرعت با توجه به نوع اتصال شما مثل دیال آپ، ADSL، مودم DSL، جی پی آر اس و … متغیر می باشد، اما در تمام حالت برنامه حداقل پینگ را برای شما به دست می آورد. پشتیبانی از اتصالات جدید و گوناگون نظیر DSL, cable, ISDN, UMTS و … از ویژگی مهم این نرم افزار است . قابلیت تجزیه و تحلیل ترافیک مصرفی ، محدود سازی پهنای باند ، داشتن فایروال ، شخیص خودکار روتر ، بهینه سازی اتصالات Dial-Up ، پشتیبانی از مودم های سیار و … از سایر قابلیت های این نرم افزار مفید و کاربردی هستند

سعید بازدید : 153 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه فلش پلیر برای مروگرهای فایرفاکس و اپرا و نت اسکیپ و سفری

 

 

با استفاده از این برنامه می توانید صفحات اینترنتی که دارای کلیپ های فلش هستند را ببینید. در واقع این برنامه پلاگین لازم را به مرورگر شما اضافه می کند. 

 

سعید بازدید : 118 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار افزایش سرعت فایرفاکس SpeedyFox 2.0.5 Build 67

 

 

SpeedyFox – آیا سرعت مرورگر فایرفاکس و گوگل کروم شما کاهش پیدا کرده ؟ توسط SpeedyFox تنها با یک کلیک و بدون نیاز به نصب می توانید فایر فاکس خود را بهینه سازدید و باعث افزایش سرعت این مرورگر شوید.مرورگر موزیلا فایرفاکس ، مرورگری بسیار سریع است . اما به مرور زمان کند میشود . دلیلش هم تکه تکه شدن پایگا ه داده های عمومی است . نرم افزار SpeedyFox برای حل مشکل کند شدن فایرفاکس می باشد . این نرم افزار رایگان کاملا تست شده میباشد و با عث یکپارچگی پایگاه داده و همچنین افزایش ۳ برابری استفاده از فایر فاکس و کروم می شود. 

سعید بازدید : 134 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ریموت دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر TeamViewer v.9.0.23358 Beta 

 

 

 TeamViewer نرم افزاری است که به شما امکان دسترسی به کامپیوترتان را از هر مکان و از طریق اینترنت فراهم می کند. البته برای استفاده از آن، روی هر دو کامپیوتر مبدا و مقصد باید TeamViewer نصب شده باشد. همینطور با استفاده از دسترسی به دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر از طریق TeamViewer Manager می توانید فایل ها را جا به جا کنید ، چت کنید ، به تعمیر و عیب یابی کامپیوتر مقصد بپردازید یا چیزی را در کامپیوتر مقصد به نمایش بگذارید .

سعید بازدید : 178 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار مشاهده کره زمین Google Earth Pro v.7.1.2.2041 Final

 

 

Google Earth نرم افزار محبوب شرکت گوگل که توسط آن کاربران میتوانند به تصاویر ماهواره ای کره زمین دسترسی داشته باشند. این نرم افزار محبوب تمامی نقاط دنیا به جز مناطق ممنوعه شرکت گوگل را برایتان نمایش خواهد داد و میتوانید به گشت و گذار در دنیا بپردازید. تصاویر تهیه شده توسط این نرم افزار با ماهواره های دنیا همه روزه در حال بروزرسانی هستند و میتوانید تصاویر شهرها و خیابان ها را ملاحظه بفرمایید. این نرم افزار به ۲ صورت satellite و maps یعنی تصاویر ماهواره ای و تصاویر نقشه ای ، به کاربر امکان نمایش کره زمین را میدهد. تصاویر ماهواره ای مانند تصویر از بالا به نمایش منطقه دلخواه می پردازد و تصاویر نقشه ای نیز بیشتر برای جانمایی و یافتن راه ها مناسب می باشد. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. در نسخه های جدید این نرم افزار یعنی گوگل ارث ، قابلیت نمایش سه بعدی ساختمان ها وخیابان ها نیز فراهم آمده است که این مورد میتواند در زیبایی و لذت هرچه بیشتر و همچنین کسب اطلاعات مفیدتر به کاربران کمک نماید. 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 274
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,713
  • بازدید ماه : 6,758
  • بازدید سال : 37,952
  • بازدید کلی : 263,665