loading...
مرکز دانلود و آموزش
سعید بازدید : 195 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت آلبوم دیجیتال / Raku Book 0.8.5

 

 

 

Raku یک برنامه نرم افزاری است که هر نوع از کاربر را قادر می سازد که به راحتی برای خود یک کتاب عکس از زمان های تعطیلات و شاد و غیره خود ایجاد کنند .

این نرم افزار می تواند به شما کمک کند تا آلبوم عکس نفیسی ایجاد کنید از همه ی خاطرات خود . رابط کاربری این برنامه دارای یک طراحی مدرن است که آن را کاملا کاربر پسند کرده است . این به این معنی است که هر شخصی می تواند این نرم افزا کار کند و صرف نظر از تجربه قبلی او با کامپیوتر . پنجره اصلی به سه بخش تقسیم می شود که کاربران را قادر می سازد تا به سرعت تمام تغییرات لازم را انجام دهند . در یکی از این قسمت ها شما می توانید عکس اضافه کنید، و پنجره دیگری شما را قادر می سازد به ایجاد تعداد نامحدودی از آلبوم و در آخرین بخش شما می توانید تمام عکس ها و آلبوم ها را ویرایش کنید , بنابراین با توجه به سلیقه هر فرد است.این نرم افزار به کاربران امکان  آپلود تصاویر از هارد دیسک را نیز می دهد . این نرم افزار ار این فایل ها پشتیبانی میکند : JPG، GIF و PNG.

سعید بازدید : 1541 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی انواع فنر Advanced Spring Design 7.12 

 

 

نرم افزار Advanced Spring Design از محصولات UTS و یکی از بهترین نرم افزار های اختصاصی جهت طراحی انواع مختلف فنر با امکان در نظر گرفتن بسیاری ازعوامل دقیق طراحی میباشد . دراین نرم افزار امکان وارد کردن مشخصات بسیار دقیقی از طرح مورد نظر فراهم گردیده است. همچنین میتوان چند فنر را به صورت سری یا موازی به هم کوپل نمود. نرم افزار همچنین دارای کتابخانه کاملی از متریالهای فنر به همراه مشخصات آنها می باشد.نرم افزار Advanced Spring Design از محصولات UTS و یکی از بهترین نرم افزار های اختصاصی جهت طراحی انواع مختلف فنر با امکان در نظر گرفتن بسیاری ازعوامل دقیق طراحی میباشد . دراین نرم افزار امکان وارد کردن مشخصات بسیار دقیقی از طرح مورد نظر فراهم گردیده است. همچنین میتوان چند فنر را به صورت سری یا موازی به هم کوپل نمود. نرم افزار همچنین دارای کتابخانه کاملی از متریالهای فنر به همراه مشخصات آنها می باشد.

سعید بازدید : 137 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار زیبا سازی و آرایش تصاویر Cosmetic Guide v 1.6.2 

 

 

Cosmetic Guide نرم افزارهای زیادی برای ویرایش تصاویر چهره ، مانند فتوشاپ وجود دارند اما استفاده از این دسته نرم افزار نیازمند صرف وقت زیاد و داشتن دانش استفاده از آنها می باشد . Cosmetic Guide نام نرم افزاری است که می تواند تمامی کارهای ویرایش تصاویر چهره مانند تصحیح نقص لوازم آرایشی استفاده شده در صورت را انجام دهد . با این نرم افزار می توانید عکس های مورد نظر خود را به گونه ای ویرایش کنید که بسیار زیبا تر از آنچه که هستند به نظر بیایند . Cosmetic Guide با سفید کردن دندان ها ، از بین بردن چروک ها ، کاهش تورم و پف زیر چشم ، صاف کردن لکه و خال های مادرزادی می تواند زیبایی را میهمان تصاویر شما کند .

سعید بازدید : 139 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تعویض و مونتاژ چهره و بدن  Face Off Max 3.5.7.8

 

 

Face Off Max نام نرم افزاری قدرتمند برای مونتاژ چهره بر روی تصاویر مختلف می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید چهره خود را بر روی هر بدنی که دوست دارید قرار دهید و عکس را به شکلی حرفه ای مونتاژ نمایید. استفاده آسان از نرم افزار و انجام عملیات در چند مرحله از ویژگی هایی می باشد که موجب محبوبیت این برنامه در میان کاربران علاقه مند شده است.حال شما می توانید یک ورزشکار ، یک بازیگر ، یک مدل حرفه ای و … هر آن کسی که دوست دارید باشید.

سعید بازدید : 127 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ویرایشگر قدرتمند و رایگان تصاویر GIMP 2.8.8 Final

 

 

GIMP نرم افزاری است که برای رتوش تصاویر، ترکیب عکس ها و کارهای گرافیکی مربوط به تصاویر استفاده می شود. این نرم افزار قدرتمندترین و معروف ترین برنامه رایگان در این زمینه است که مشابه دیگری ندارد و کاربران لینوکسی از آن به جای نرم افزار فتوشاپ استفاده می نمایند. GIMP را می توان به عنوان یک برنامه ساده نقاشی، یک برنامه با کیفیت جهت روتوش عکس ها، یک برنامه جهت رندر انبوه تصاویر و یا یک مبدل فرمت تصاویر استفاده نمود. نرم افزار GIMP را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید. 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 6,823
  • بازدید سال : 38,017
  • بازدید کلی : 263,730