loading...
مرکز دانلود و آموزش
سعید بازدید : 271 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار افزایش سرعت  و اینترت در اندروید / 1.7 Speed Booster – Internet Booster

 

\"\"    \"\"

 

این نرم افزار  تا حد زیادی تقویت کننده  ، بهبود بخش سرعت تلفن شما است ! با نصب این نرم افزار شاهد افزایش سرعت گوشی و اینترنت خود باشید .

 

توربو تقویت کننده آزاد می گذارد تا منابع CPU مهم خود را که باعث کاهش تخلیه در سرعت سیستم شما می شود را بهبود بخشد . تقویت کننده توربو نیز شبکه را تازه میکند برای سرعت بخشیدن دریافت و ارسال داده های اینترنتی .

سعید بازدید : 136 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت فایل های اندروید Android Commander 0.7.9.11

 

 

 

مدیریت فایل ها بر روی گوشی آندروید خود را به آسانی در یک محیط کاملا امن انجام دهید . 

 مدیریت آندروید ارائه اجزای مختلف یکپارچه به ویژه برای جنبه ای از تصویر بزرگ مانند فایل کاوش، مدیریت برنامه ایجاد شده،اطلاعات دستگاه، کنسول، قابلیت فلش و یا امضای برنامه می باشد .

با فرمانده آندروید، شما هیچ محدودیت آنچه برای کپی کردن چندین فایل و پوشه ها از و به دستگاه شما و حتی کنار کشیدن حذف و رها کردن پشتیبانی می کند.شما همچنین می توانید فایل ها و پوشه های خاص را ویرایش کنید.

این برنامه  همچنین بین خصوصی، به روز رسانی و یا برنامه سیستم را به عنوان نحوه نصب و  راه اندازی و همچنین می توانید حذف را انتخاب کنید.'نوار جستجو'  انجام اعمال مراجعه های مختلف و همچنین URL ها به طور مستقیم  در مرورگر دستگاه.  اجازه می دهد

سعید بازدید : 275 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار شارژ باطری با تکان دادن گوشی Energizer - 1.5 برای آیفون / آیپد / آیپاد


 

در این پست برای شما کاربران عزیز نرم افزار بسیار کارآمد را تهیه که کرده ایم که شما می توانید با استفاده از آن به راحتی باطری گوشی خود را شارژ کنید فقط کافیست گوشی خود را تکان دهید .

این نر م افزار مخصوص گوشی های آیفون , آیپد , آیپاد می باشد . این نرم افزار به طور رایگان و بدون هیچ گونه سریالی می باشد .

سعید بازدید : 240 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار  دارونما بانک اطلاعاتی جامع داروها Darunama v0.1 برای اندروید

 

 

Darunama یکی از بهترین نرم افزارهای داروشناسی و پزشکی برای اندروید می باشد. توسط این نرم افزار شما به بانک کامل اطلاعات داروها ، شرکت های سازنده ، تداخل دارویی ، عوارض و … داروها دسترسی پیدا می کنید. این نرم افزار به صورت آنلاین می باشد و به همین دلیل همواره به روز بوده و جدیدترین داروها در آن قرار می گیرد.

سعید بازدید : 145 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار فارسی و بسیار دقیق هواشناس برای آندروید havashenas v1.5

 

 

هواشناس – در این پست برای شما نرم افزار هواشناس را اماده دانلود کرده ایم که به سبک و سیاق خود وضعیت هوای مناطق مختلف کشور را نشان می دهد. هواشناس داده های خود را از ۱۸ منبع معتبر علمی دریافت و آنها را با هم ترکیب نموده و نتیجه ای بسیار دقیق را به شما نشان خواهد داد لذا ترکیب اطلاعات چند منبع با یکدیگر و میانگین گرفتن از تمام اطلاعات باعث می شود که دقت نتایج به دست آمده بسیار بالاتر رود. هواشناس برای کاربر ایرانی ساخته شده و علاوه بر رابط کاربری آن که کاملا فارسی است، پشتیبانی کاملی از تمام استانها و تمام شهر های زیر مجموعه آنها وجود دارد و به مرور بخش ها و زیر بخش های هر منطقه نیز به نرم افزار افزوده خواهد شد. تمام تاریخ ها و زمانها در نرم افزار به صورت شمسی و مطابق با منطقه زمانی کشور ایران تنظیم شده است. همچنین امکاناتی مانند نمایش تاریخ شمسی در بخش آگاه ساز اندروید حس خوب استفاده از یک نرم افزار ایرانی را به شما انتقال خواهد داد . نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید ۲٫۲ و بالاتر را داراست.

سعید بازدید : 234 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بازگردانی موزیک های دستگاه های آیپد iRepo 5.2.3.0 

 

 

iRepo – به کمک این نرم افزار از هر نوع آیفون و آیپاد یا آیپود میتوانید موزیک ها را به کامپیوتر انتقال دهید و محدودیت شناسایی دستگاه را نخواهید داشت.به راحتی و فقط با یک کلیک میتوانید عملیات کپی و ترانسفر را انجام دهید.همکنون میتوانید این نرم افزار کاربردی را از سایت ما دانلود کنید.

سعید بازدید : 8369 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

ترفند دور زدن قفل گوشی نوکیا

 

 

گوشی Nokia 1200 را می توان یکی از قدیمی ترین اما در عین حال ماندگارترین گوشی های ساخت شرکت نوکیا دانست. این گوشی به رغم داشتن امکانات جانبی محدود، هنوز طرفداران خاص خود را دارد که از این گوشی استفاده می کنند. طرفدارانی که بیش از هر چیز “مکالمه” برایشان اهمیت دارد؛ 1200 توانایی روشن ماندن بیش 390 ساعت و بیش از 7 ساعت مکالمه را داراست. یکی از امکانات این گوشی، امکان قرار دادن رمز عبور بر روی گوشی به هنگام رفتن به حالت قفل است. به این صورت که هنگامی که گوشی Lock می شود و یا هنگام روشن نمودن گوشی، بایستی پسوردی 5 رقمی را وارد نمود تا بتوان از از گوشی استفاده کرد. اما این قفل را می توان با استفاده از ترفندی که هم اکنون قصد داریم برای شما بازگو کنیم دور زد تا بدون وارد کردن رمز عبور از گوشی استفاده نمود. این ترفند بر روی گوشی های مشابهی همچون نوکیا 1200 ، 1208 و … قابل اجرا می باشد.

سعید بازدید : 124 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار  آموزش ۵۰ زبان زنده دنیا – 50languages 

 

 

۵۰languages برنامه آموزشی از سایت ۵۰languages.com است که به شما کمک میکند تا اصطلاحات، کلمات و جملات ضروری و پرکاربرد ۵۰ زبان را در قالب متد های آموزشی مختلف داشته باشید. فقط کافی است ابتدا زبان مورد نظر (مقصد) و بعد از آن زبان فارسی و یا هر زبان دیگر را به عنوان مبدأ انتخاب کنید. همچنین در صورت اتصال به اینترنت می توانید لغات و جملات تمام زبان ها را بصورت صوتی گوشی کنید. این نسخه، ورژن رایگان برنامه می باشد که از ۱۰۰ درس، ۳۰ عدد از آنها قابل استفاده می باشد.

توجه: زبان فارسی نیز موجود است!

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 274
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,696
  • بازدید ماه : 6,741
  • بازدید سال : 37,935
  • بازدید کلی : 263,648