loading...
مرکز دانلود و آموزش
سعید بازدید : 207 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حذف کننده فایل های غیر قابل حذف شدن Unlocker v1.9.1

 

 

با سلام خدمت کاربران عزیز , در این پست نرم فوق العاده کاربردی را برای شما آماده کرده ایم . شما با این نرم افزار قادر خواهید هر فایلی که می خواهید به راحتی حذف کنید حتا فایل های ویروسی که قابل حذف شدن نیستند . این نرم افزار با از بکار انداختن مکان های دسترسی فایل آن را غیر فعال می کند و شما می توانید فایل مورد نظر خود را حذف کنید یا انتقال بدهید یا تغییر نام دهید .

سعید بازدید : 275 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار شارژ باطری با تکان دادن گوشی Energizer - 1.5 برای آیفون / آیپد / آیپاد


 

در این پست برای شما کاربران عزیز نرم افزار بسیار کارآمد را تهیه که کرده ایم که شما می توانید با استفاده از آن به راحتی باطری گوشی خود را شارژ کنید فقط کافیست گوشی خود را تکان دهید .

این نر م افزار مخصوص گوشی های آیفون , آیپد , آیپاد می باشد . این نرم افزار به طور رایگان و بدون هیچ گونه سریالی می باشد .

سعید بازدید : 469 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت cFosSpeed v9.05 Build 2081 

 

 

cFosSpeed نرم افزارهای متعددی برای بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت ساخته و منتشر شده اند که بی تردید cFosSpeed یکی از بهترین آن ها است. این نرم افزار با بهینه سازی تنظیمات ویندوز موجب می شود تا با حداکثر سرعت داده ها در میان کامپیوتر شما و شبکه ی اینترنت رد و بدل شوند. این افزایش سرعت با توجه به نوع اتصال شما مثل دیال آپ، ADSL، مودم DSL، جی پی آر اس و … متغیر می باشد، اما در تمام حالت برنامه حداقل پینگ را برای شما به دست می آورد. پشتیبانی از اتصالات جدید و گوناگون نظیر DSL, cable, ISDN, UMTS و … از ویژگی مهم این نرم افزار است . قابلیت تجزیه و تحلیل ترافیک مصرفی ، محدود سازی پهنای باند ، داشتن فایروال ، شخیص خودکار روتر ، بهینه سازی اتصالات Dial-Up ، پشتیبانی از مودم های سیار و … از سایر قابلیت های این نرم افزار مفید و کاربردی هستند

سعید بازدید : 403 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اکس وای اکسپلور جایگزینی مناسب برای ویندوز اکسپلور XYplorer 13.30.0000 + Portable

 

 

Windows Explorer که به همراه ویندوز عرضه می شود نرم افزار مدیریت فایل های موجود بر روی هارد دیسک می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فایل ها و فولدر های خود را مرور و مدیریت نمائید. اما این ابزار از لحاظ ساختار و عملکرد تقریباً در تمامی نسخه های ویندوز تفاوت چندانی پیدا نکرده است به همین خاطر کاربران برای رفع برخی از خواسته های خود همواره به دنبال جایگزین های مناسب تری برای Windows Explorer می باشند. ابزار XYPlorer یک مرورگر پیشرفته فایل های سیستم است و یک جایگزین قوی برای کسانی که به دنبال یک نرم افزار مدیریت فایل مناسب می گردند به حساب می آید. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار مدیرتی کامل بر روی فایلهای خود داشته باشید. دارای تعداد زیادی دستورات کاربردی که به منوی فایل ها اضافه شده اند که شامل دستورات Copy to، Move to، Copy Filename with path، Copy file properties، Copy large/small icon، Multi file rename و … میباشد. شما متوانید با این ویندوز اکسپلورر پیشرفته تمامی جزئیات هارد دیسک و فایلها و همچنین مشاهده چندین قسمت هارد دیسک به صورت همزمان در تب های مختلف و با استفاده از جزییات کامل و پیشرفته و همچنین نمایش تاریخ ایجاد فایل، نمایش آخرین تاریخی که به فایل دسترسی شده و همچنین نمایش مشخصات آن در فایل لیست جستجوی فایل های Extend (فقط در ویندوز NT) که شامل جستجوی رشته های باینری نیز می باشد.

سعید بازدید : 145 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بازگردانی اسناد آفیس OfficeRecovery 2013 Ultimate v13.0.40450 

 

 

OfficeRecovery نرم افزاری کاربردی و آسان برای بازگردانی اسنادهای آفیس، اکسل، ورد، پاورپوینت و… است.این نرم افزار قابلیت بازگردانی ایمیل ها حذف شده را نیز دارد. توسط این نرم افزار می توانید اسناد ناقص را نیز بازیابی نمایید.

سعید بازدید : 149 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه ی نرم افزارهای کار با اطلاعات Active Data Studio 7.5.3.0 

 

 

Active Data Studio – اگر شما نیازمند برنامه هایی برای ریکاوری اطلاعات از دست رفته ی خود، ایمیج گرفتن از داده ها، رایت، ساخت دیسک بوتیبل و یا پاکسازی ایمن اطلاعات خود، هستید می توانید با استفاده از نرم افزار Active@ Data Studio، به تمامی این برنامه ها را به صورت یکجا دست یابید. Active@ Data Studio شامل هر دو دسته برنامه های کاربردی قابل نصب بر روی ویندوز و همچنین ایمیج های بوتیبل برای بوت کردن هر سیستمی،داخل محیط ویندوز و یا داس می باشد. این نرم افزار شامل تمامی ابزارهایی است که شما برای کامپیوتر خود نیاز دارید.

سعید بازدید : 239 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار  دارونما بانک اطلاعاتی جامع داروها Darunama v0.1 برای اندروید

 

 

Darunama یکی از بهترین نرم افزارهای داروشناسی و پزشکی برای اندروید می باشد. توسط این نرم افزار شما به بانک کامل اطلاعات داروها ، شرکت های سازنده ، تداخل دارویی ، عوارض و … داروها دسترسی پیدا می کنید. این نرم افزار به صورت آنلاین می باشد و به همین دلیل همواره به روز بوده و جدیدترین داروها در آن قرار می گیرد.

سعید بازدید : 155 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت و تبدیل فایل های Simpo PDF Creator Pro 3.3.2

 

 

Simpo PDF Creator Pro نرم افزاری منحصر به فرد برای ساخت فایل های PDF از تمامی انواع فایل های قابل پرینت از جمله اسناد Office می باشد. این نرم افزار حتی از اسناد جدید Office 2010 نیز کاملا پشتیبانی می کند. Simpo PDF Creator Pro می تواند لینک های موجود در اسناد Word و Powerpoint را ذخیره کرده و از قابلیت ترکیب چندین فایل در یک سند PDF برخوردار می باشد.Simpo PDF Creator Pro نرم افزاری منحصر به فرد برای ساخت فایل های PDF از تمامی انواع فایل های قابل پرینت از جمله اسناد Office می باشد. این نرم افزار حتی از اسناد جدید Office 2010 نیز کاملا پشتیبانی می کند. Simpo PDF Creator Pro می تواند لینک های موجود در اسناد Word و Powerpoint را ذخیره کرده و از قابلیت ترکیب چندین فایل در یک سند PDF برخوردار می باشد.

سعید بازدید : 145 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار فارسی و بسیار دقیق هواشناس برای آندروید havashenas v1.5

 

 

هواشناس – در این پست برای شما نرم افزار هواشناس را اماده دانلود کرده ایم که به سبک و سیاق خود وضعیت هوای مناطق مختلف کشور را نشان می دهد. هواشناس داده های خود را از ۱۸ منبع معتبر علمی دریافت و آنها را با هم ترکیب نموده و نتیجه ای بسیار دقیق را به شما نشان خواهد داد لذا ترکیب اطلاعات چند منبع با یکدیگر و میانگین گرفتن از تمام اطلاعات باعث می شود که دقت نتایج به دست آمده بسیار بالاتر رود. هواشناس برای کاربر ایرانی ساخته شده و علاوه بر رابط کاربری آن که کاملا فارسی است، پشتیبانی کاملی از تمام استانها و تمام شهر های زیر مجموعه آنها وجود دارد و به مرور بخش ها و زیر بخش های هر منطقه نیز به نرم افزار افزوده خواهد شد. تمام تاریخ ها و زمانها در نرم افزار به صورت شمسی و مطابق با منطقه زمانی کشور ایران تنظیم شده است. همچنین امکاناتی مانند نمایش تاریخ شمسی در بخش آگاه ساز اندروید حس خوب استفاده از یک نرم افزار ایرانی را به شما انتقال خواهد داد . نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید ۲٫۲ و بالاتر را داراست.

سعید بازدید : 133 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حذف پسورد فایل های Simpo PDF Password Remover 1.2.1 

 

 

Simpo PDF Password Remover یک نرم افزار بسیار عالی برای سیستم عامل ویندوز بویژه ویندوز ۸ می باشد که با کمک آن می توانید پسورد یا رمز عبور فایل های PDF را حذف کنید. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به آسانی فایل های پی دی اف حفاظت شده را رمز گشایی کرده و آنها را از محدودیت خارج سازید و همچنین آنها را به فایل هایی قابل کپی، پرینت و ویرایش تبدیل نمایید. بعلاوه این برنامه دارای امکان حذف پسورد فایل های PDF به صورت دسته جمعی است به طوریکه شما می توانید تا ۲۰۰ فایل پی دی اف را به صورت همزمان رمزگشایی کنید. علاوه بر این می توانید پس از حذف پسورد فایل مورد نظرتان، مجددا با استفاده از همین نرم افزار برروی فایل خروجی پسورد جدیدی قرار دهید.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 6,809
  • بازدید سال : 38,003
  • بازدید کلی : 263,716