loading...
مرکز دانلود و آموزش
سعید بازدید : 2987 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه پچ ها و تینر و آپدیت های بازی جنرال / Command & Conquer Generals Zero : Hour mod

 

 

در این پست مجموعه پچ ها و تینر و آپدیت های بازی زیبای جنرال را آمده کردیم که قابلیت فوق العاده ای را به بازی می دهد .

سعید بازدید : 195 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت آلبوم دیجیتال / Raku Book 0.8.5

 

 

 

Raku یک برنامه نرم افزاری است که هر نوع از کاربر را قادر می سازد که به راحتی برای خود یک کتاب عکس از زمان های تعطیلات و شاد و غیره خود ایجاد کنند .

این نرم افزار می تواند به شما کمک کند تا آلبوم عکس نفیسی ایجاد کنید از همه ی خاطرات خود . رابط کاربری این برنامه دارای یک طراحی مدرن است که آن را کاملا کاربر پسند کرده است . این به این معنی است که هر شخصی می تواند این نرم افزا کار کند و صرف نظر از تجربه قبلی او با کامپیوتر . پنجره اصلی به سه بخش تقسیم می شود که کاربران را قادر می سازد تا به سرعت تمام تغییرات لازم را انجام دهند . در یکی از این قسمت ها شما می توانید عکس اضافه کنید، و پنجره دیگری شما را قادر می سازد به ایجاد تعداد نامحدودی از آلبوم و در آخرین بخش شما می توانید تمام عکس ها و آلبوم ها را ویرایش کنید , بنابراین با توجه به سلیقه هر فرد است.این نرم افزار به کاربران امکان  آپلود تصاویر از هارد دیسک را نیز می دهد . این نرم افزار ار این فایل ها پشتیبانی میکند : JPG، GIF و PNG.

سعید بازدید : 245 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اتصال اسکایپ از طریق وای فای برای ویندوز 8 / Skype WiFi for Windows 8 1.1.1.1

 

 

نرم افزار اسکایپ شما را قادر به اتصال به نقاط مهم وای فای عمومی و شروع به تماسهای اسکایپ به دوستان در سراسر جهان با استفاده از اعتبار اسکایپ می کند .

 

اسکایپ وای فای برای ویندوز 8 نسخه سفارشی از اسکایپ است که اجازه می دهد تا شما با استفاده از اعتبار اسکایپ خود به چت با دوستان بپردازید در حالی که به نقاط وای فای عمومی متصل است.شما به سادگی با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور اسکایپ خود و بعد انتخاب شبکه های بی سیم  برای اتصال به اسکایپ  وارد حساب خود می شوید و سپس تماس آنلاین بگیرید.

سعید بازدید : 523 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ایکس باکس پلیر با قابلیت اچ دی برای ویندوز 8 / Xbox Video for Windows 8  

 

 

 

Xbox Video نرم افزاری بصری است که کاربران را قادر به تماشای فیلم های HD و آنلاین با کیفیت می کند . 

ایکس باکس ویدئو برای ویندوز 8 آمده است تا دسترسی را آسان کند برای تمام کسانی که دوست دارند تماشا کنند فیلم را  در خانه و با دوستان خود به اشتراک بگذارند .

این نرم افزار علاوه بر این به کاربران خود اجازه می دهد که تماشا کنند فیلم های HD را از کامپیوتر خود و  دستگاه های بازی متصل به Xbox Video .

سعید بازدید : 135 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت فایل های اندروید Android Commander 0.7.9.11

 

 

 

مدیریت فایل ها بر روی گوشی آندروید خود را به آسانی در یک محیط کاملا امن انجام دهید . 

 مدیریت آندروید ارائه اجزای مختلف یکپارچه به ویژه برای جنبه ای از تصویر بزرگ مانند فایل کاوش، مدیریت برنامه ایجاد شده،اطلاعات دستگاه، کنسول، قابلیت فلش و یا امضای برنامه می باشد .

با فرمانده آندروید، شما هیچ محدودیت آنچه برای کپی کردن چندین فایل و پوشه ها از و به دستگاه شما و حتی کنار کشیدن حذف و رها کردن پشتیبانی می کند.شما همچنین می توانید فایل ها و پوشه های خاص را ویرایش کنید.

این برنامه  همچنین بین خصوصی، به روز رسانی و یا برنامه سیستم را به عنوان نحوه نصب و  راه اندازی و همچنین می توانید حذف را انتخاب کنید.'نوار جستجو'  انجام اعمال مراجعه های مختلف و همچنین URL ها به طور مستقیم  در مرورگر دستگاه.  اجازه می دهد

سعید بازدید : 169 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار آنتی ویروس Baidu Antivirus 4.0.3.49567 / 4.2.1.50932

 

 

برنامه آنتی ویروس بایدو که زمان واقعی حفاظت و نظارت در برابر نرم افزارهای مخرب، جاسوس افزارها، و سایر تهدیدات، و همچنین USB و حفاظت از مرورگر وب  فراهم می کند .

بایدو آنتی ویروس نرم افزار آنتی ویروسی است که همراه با چند ابزار طراحی شده برای ارائه به شما برای محافظت در برابر نرم افزارهای مخرب، جاسوس افزارها، و سایر تهدیدات آماده شده است.

این برنامه برای شناسایی و حذف تهدیدات بالقوه که ممکن است امنیت سیستم با ارائه زمان واقعی حفاظت، و همچنین به عنوان ضد فیشینگ و هکرها محافظت سازش طراحی شده است.بایدو آنتی ویروس سه حالت اسکن دارد : سریع، کامل و یا سفارشی. البته، یکی از اولین گزینه ها سریع ترین است زیرا این راه تنها برخی از نقاط از کامپیوتر شما را اسکن می کند .

حالت دوم با کامل جامع ترین است تا مطمئن شوید که هر مورد را برای تهدیدات احتمالی اسکن می کند. در پایان عملیات اسکن،شما می توانید جزئیات مربوط به زمان مورد نیاز برای تکمیل کار، تشخیص داده و یا حذف تهدید، و تعداد اقلام اسکن ببینید . در طول تست  ما متوجه شده است که اسکن کامل ممکن است کمی طول می کشد، به خصوص اگر شما فایل های بزرگ بر روی دیسک داشته باشید 

حالت سوم حفاظت (سریع، استاندارد و یا سخت) وجود دارد، و هر یک از آنها را تضمین می کند که تهدیدات موثر مسدود شده اما با تاثیر های مختلف بر روی منابع سیستم است.

بایدو آنتی ویروس ویژگی های گزینه بروز رسانی خودکار، ارائه می دهد و گزینه محافظت از USB (حالت عادی و یا اتوماتیک)،یکپارچه سازی ویندوز اکسپلورر برای "پاره پاره کننده فایل" و دفاع فعال با ارائه یک واکنش سریع از خدمات ذخیره سازی ابر برای مسدود کردن تهدیدات.

سعید بازدید : 643 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود کیت نصب و راه اندازی ویندوز به طور خودکار GImageX 2.1.0

 

 

GImageX یک برنامه جمع و جور طراحی شده است تا شما را با یک رابط گرافیکی برای ImageX ابزار خط فرمان فراهم کند. این یک برنامه مفید برای کاربرانی است که نیاز به ضبط، استقرار و ویرایش جزئیات برای فایل های با فرمت ویندوز دارند , تصویربرداری.نرم افزار ImageX بخشی از کیت نصب و راه اندازی ویندوز خودکار است که اجازه می دهد تا مدیران برای ایجاد دیسک تصاویر که می تواند برای استقرار چندین فایل و پوشه ها استفاده می شود. فایل WIM ایجاد شده شامل یک کپی دقیق از پوشه ها دستگیر شده و می تواند همان پیکربندی را بر روی سیستم های مختلف که  مستقر شده اند ایجاد کند . همه ویژگی های این نرم افزار ImageX از طریق  رابط خط فرمان در دسترس می باشد و  برای استفاده آسان اکثر مدیران از خط فرمان استفاده می شود. با این حال، برخی از کاربران می تواند هم با استفاده از یک رابط گرافیکی کار کنند .

 

 

GImageX برای گرفتن پوشه ها و به کار بردن تصاویر با مشخص کردن مبدا و مقصد.رابط شامل امکان تغییر نوع فشرده سازی و یا مجموعه ای از پرچم SKU برای فایل خروجی WIM به شما اجازه می دهد.

سعید بازدید : 127 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بهینه ساز فلش پلیر Flash Optimizer 2.1.2.368

 

 

این ابزار بسیار خوب موفق و بهتر از رقبای خود است از پیچیدگی آن بهینه سازی تمام فایل SWF است . (از جمله منحنی، صفر اشیاء، و یا بهینه سازی چون Zlib).

 

این نرم افزار رابط کاربری قابل فهم، با گزینه های در دسترس و داده های عددی برجسته شده است.این که آیا شما دسترسی به تب فشرده سازی تک انتخاب کنید و یا برای باز کردن حالت دسته ای به منظور بهینه سازی فایل های SWF خود را، شما می توانید پنج سطح تنظیمات فشرده سازی استفاده اگر سفارشی محسوب نمیشود. بهترین، خوب، پایه، متوسط،و یا حالت های فشرده سازی جن ها توسط نوع داده در هر فایل در طی فرآیند فشرده سازی، از قبیل فونت ها، اشکال، تصاویر و صدا را کاهش افتراق داد.

سعید بازدید : 229 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بروز رسانی برنامه ها Patch My PC 2.3.5.1


 

شما می توانید کامپیوتر خود را به روز نگه دارید با این نرم افزار به سادگی Patch My PC  یک ابزار قابل حمل و قابل اطمینان طراحی شده برای ورود به سیستم خود را در برابر نسخه های فعلی از نرم افزار Adobe Reader، نرم افزار Adobe Acrobat، ادوبی فلش، موزیلا فایرفاکس، اوراکل جاوا، گوگل کروم، CCleaner نرم افزار، های Apple Quicktime افزار Auslogics Disk Defrag کردن و حذف برنامه است.این برنامه طراحی شده است به کاربران ارائه PC یک راه حل آسان به روز رسانی نرم افزار مشترک شخص ثالث را به آخرین نسخه.

 

 

هنگامی که آغاز شده، پچ من PC برای نرم افزار منسوخ شده به طور خودکار اسکن. اگر نرم افزار منسوخ شده آن را به عنوان قرمز نشان می دهد، اگر آن را به روز رسانی آن را به عنوان سبز نشان می دهد، و اگر آن را نصب نشده است آن را به عنوان سیاه و سفید نشان می دهد.

سعید بازدید : 231 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تعمیر , تمیز کردن و نگهداری کامپیوتر به صورت امن CCleaner Portable 4.08.4428

 

 

نرم افزار CCleaner با یک بخش به جای حساس درگیر در تعمیر و نگهداری کامپیوتر، تمیز کردن یعنی امن می پردازد. این تجزیه و تحلیل عمیق تقریبا تمام مناطق از سیستم شما انجام و ورودی های استفاده نشده و یا نامعتبر است که مسدود کردن رجیستری ویندوز، جلوگیری از در حال اجرا در بهترین حالت آن تشخیص می دهد.نرم افزار CCleaner نرم افزار نسخه ویژه است که می تواند در اطراف بر روی یک درایو قابل جابجایی انجام و اجرا در هر رایانه، بدون باقی گذاشتن رد پا در رجیستری ویندوز. کارکرد و ظاهر در هر دو نسخه یکسان است.

 

 نرم افزار CCleaner ویژگی های تمیز، حرفه ای به دنبال تقسیم رابط به چهار حوزه: تمیز کننده، رجیستری، ابزار و گزینه.گذشته از یکی از آخرین، که با تنظیمات برنامه، هر یک از سه بخش دیگر در زمینه های مختلف از دستگاه شما می پردازد.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 6,803
  • بازدید سال : 37,997
  • بازدید کلی : 263,710